Η σύγχρονη εποχή διακρίνεται για την συνεχή ανάπτυξη της τεχνολογίας και την παγκοσμιοποίηση. Πλέον, οι επιχειρήσεις λειτουργούν σε ένα διεθνοποιημένο περιβάλλον και προκειμένου να αναπτύσσουν επιτυχημένες στρατηγικές μάρκετινγκ, χρειάζεται να λαμβάνουν υπόψη τη διαφορετική κουλτούρα των ατόμων και των ομάδων στις οποίες απευθύνονται. Η εθνική κουλτούρα παίζει σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη της αντίληψης, της σκέψης και τελικά της καταναλωτικής συμπεριφοράς. Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει σκοπό τη μελέτη της επίδρασης της κουλτούρας στις τηλεοπτικές διαφημίσεις. Πιο συγκεκριμένα, μέσω της μεθοδολογίας της μελέτης περίπτωσης, διερευνάται η επίδραση της ελληνικής και κινεζικής κουλτούρας στις τηλεοπτικές διαφημίσεις ενός προϊόντος με διεθνή παρουσία, της Coca Cola. Με τη χρήση του μοντέλου των πολιτιστικών διαστάσεων του Hostede διερευνώνται οι διαφορές και ομοιότητες που σχετίζονται με την κουλτούρα στις τηλεοπτικές διαφημίσεις των δύο χωρών. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, παρατηρούνται διαφορές στον τρόπο προσέγγισης, αλλά και σημαντικές ομοιότητες οι οποίες πιθανότατα οφείλονται στην όλο και μεγαλύτερη σύγκλιση που συμβαίνει στις κουλτούρες των λαών, λόγω της παγκοσμιοποίησης και της βελτίωσης της επικοινωνίας.
Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά
Μ > Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης - Ελλάδα
Μ > Μάρκετινγκ
Δ > Διαφήμιση
Κ > Κουλτούρα
Τ > Τηλεόραση
Social Sciences ▶ Media and Communications Media
(EN)
Κουλτούρα
Μάρκετινγκ
Διαφήμιση
Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης - Ελλάδα
Καταναλωτική συμπεριφορά
Τηλεόραση
Greek
Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)