Η επίδραση της κουλτούρας στις τηλεοπτικές διαφημίσεις: η περίπτωση των διαφημίσεων της Coca Cola στην ελληνική και την κινεζική αγορά

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας   

Αποθετήριο :
@νάκτησις   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Η επίδραση της κουλτούρας στις τηλεοπτικές διαφημίσεις: η περίπτωση των διαφημίσεων της Coca Cola στην ελληνική και την κινεζική αγορά

Ευαγγελοπούλου, Σοφία

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2021-05

2021-05


Η σύγχρονη εποχή διακρίνεται για την συνεχή ανάπτυξη της τεχνολογίας και την παγκοσμιοποίηση. Πλέον, οι επιχειρήσεις λειτουργούν σε ένα διεθνοποιημένο περιβάλλον και προκειμένου να αναπτύσσουν επιτυχημένες στρατηγικές μάρκετινγκ, χρειάζεται να λαμβάνουν υπόψη τη διαφορετική κουλτούρα των ατόμων και των ομάδων στις οποίες απευθύνονται. Η εθνική κουλτούρα παίζει σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη της αντίληψης, της σκέψης και τελικά της καταναλωτικής συμπεριφοράς. Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει σκοπό τη μελέτη της επίδρασης της κουλτούρας στις τηλεοπτικές διαφημίσεις. Πιο συγκεκριμένα, μέσω της μεθοδολογίας της μελέτης περίπτωσης, διερευνάται η επίδραση της ελληνικής και κινεζικής κουλτούρας στις τηλεοπτικές διαφημίσεις ενός προϊόντος με διεθνή παρουσία, της Coca Cola. Με τη χρήση του μοντέλου των πολιτιστικών διαστάσεων του Hostede διερευνώνται οι διαφορές και ομοιότητες που σχετίζονται με την κουλτούρα στις τηλεοπτικές διαφημίσεις των δύο χωρών. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, παρατηρούνται διαφορές στον τρόπο προσέγγισης, αλλά και σημαντικές ομοιότητες οι οποίες πιθανότατα οφείλονται στην όλο και μεγαλύτερη σύγκλιση που συμβαίνει στις κουλτούρες των λαών, λόγω της παγκοσμιοποίησης και της βελτίωσης της επικοινωνίας.

Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά
Μ > Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης - Ελλάδα
Μ > Μάρκετινγκ
Δ > Διαφήμιση
Κ > Κουλτούρα
Τ > Τηλεόραση

Κουλτούρα
Μάρκετινγκ
Διαφήμιση
Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης - Ελλάδα
Καταναλωτική συμπεριφορά
Τηλεόραση

Ελληνική γλώσσα

Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.