Ο Ron Arad ξεκίνησε την σταδιοδροµία του χωρίς να γνωρίζει πολλά για το design, παρόλα αυτά όµως σηµείωσε τεράστια βελτίωση και προχώρησε µπροστά. Μια φορά έκανε αντικείµενα στο εργαστήριο του σε πολύ µικρή παραγωγή: τώρα σχεδιάζει για βιοµηχανική παραγωγή. Αισθητικά ήταν µια διοσυγκρασιακή και αποµονωµένη παρουσία στην άκρη του τοπίου του σχεδίου. Η δουλειά του αντιπροσώπευε ένα είδος αντίθεσης των συµβατικών αισθητικών απαντήσεων. ∆εν ήταν η προτίµηση ή το υψηλό σχέδιο, ούτε και οι τιµές των έργων. Τώρα η εργασία του διαµορφώνει την επικρατούσα τάση. Αυτός ο μετασχηµατισµός έχει διαρκέσει 20 χρόνια, µια περίοδος που έχει συµπέσει µε µια ριζική µετατόπιση στις αντιλήψεις για το σχέδιο, και τη θέση της τέχνης στο ευρύτερο πολιτιστικό και οικονοµικό πλαίσιο. Είναι µια µετατόπιση στην οποία ο Arad έπαιξε σηµαντικό ρόλο. Εάν το σχέδιο από
το 1980 είναι µια παράδοση που συνεχίζεται από τους συµµετέχοντες σε αυτήν –Ettore Sottsass και τους συνεργάτες του από το Memphis, Philippe Starck και από Alessantro
Mendini, Javer Mariscal, και υποστηριγµένους από µερικούς ζωτικής σηµασίας κατασκευαστές όπως ο Rolf Fehilaum, Alberto Alessi.
*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.