Η επίδραση της ηλεκτρονικής από στόμα σε στόμα επικοινωνίας στην αντιληπτή εμπιστοσύνη, την αντιληπτή ποιότητα υπηρεσιών και την πρόθεση ηλεκτρονικής κράτησης = The influence of electronic word of mouth in perceived trustworthiness, perceived service quality and booking intention

This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia   

Repository :
@naktisis   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Η επίδραση της ηλεκτρονικής από στόμα σε στόμα επικοινωνίας στην αντιληπτή εμπιστοσύνη, την αντιληπτή ποιότητα υπηρεσιών και την πρόθεση ηλεκτρονικής κράτησης = The influence of electronic word of mouth in perceived trustworthiness, perceived service quality and booking intention

Παναγιωτίδης, Στέργιος

Thesis (Masters)
masters
Thesis

2021-09

2021-09


Η εξέλιξη στις τεχνολογίες των πληροφοριών και η εισαγωγή νέων μεθόδων επικοινωνίας, έχουν οδηγήσει σε σημαντικές αλλαγές τόσο στη συμπεριφορά των καταναλωτών, όσο και στις στρατηγικές μάρκετινγκ των επιχειρήσεων. Με την εξέλιξη αυτή του Διαδικτύου και των μεσων κοινωνικής δικτύωσης, έχει επηρεαστεί σημαντικά η διανομή και η προσβασιμότητα των διαδικτυακών προϊόντων και υπηρεσιών. Ειδικότερα στον ξενοδοχειακό κλάδο, εμφάνιση του Διαδικτύου επέτρεψε στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις και τους πελάτες τους να αποκτούν πληροφορίες και να πραγματοποιούν συναλλαγές άμεσα. Στο διαδικτυακό αυτό περιβάλλον, η πιο ισχυρή μορφή επικοικωνίας, είναι η επικοινωνία eWOM (electronic word of mouth) η οποία δημιουργείται από την αμφίδρομη ανταλλαγή πληροφοριών μεταξύ καναταλωτών, για προϊόντα και υπηρεσίες (διαδικτυακές απόψεις - κριτικές). Με δεδομένη την ευκολία πρόσβασης στο Διαδίκτυο και την ικανότητα παραγωγής διαδικτυακού περιεχομένου, οι καταναλωτές βασίζονται συχνά σε διαδικτυακές κριτικές που δημιουργούνται από άλλους χρήστες, για να σχηματίσουν γνώμη για τουριστικούς προορισμούς και ξενοδοχεία. Η επίδραση του eWOM είναι ιδιαίτερα σημαντική όταν πρόκειται για άυλα προϊόντα και υπηρεσίες όπως για παράδειγμα στον ξενοδοχειακό κλάδο, καθώς είναι δύσκολο να αξιολογηθούν οι υπηρεσίες ενός ξενοδοχείου αξιόπιστα πριν την χρήση τους. Επομένως, ο κλάδος αυτός επηρεάζεται περισσότερο από κάθε άλλον από το eWOM. Στην παρούσα εργασία, διενεργείται μελέτη ελέγχου θεωρίας, καθώς σκοπό έχει τον έλεγχο και τη δοκιμή συγκεκριμένων υποθέσεων που έγιναν με βάση τη θεωρία. Κύριος στόχος της έρευνας αυτής, είναι να εξετάσει την επίδραση του eWOM στην αντιληπτή εμπιστοσύνη, την αντιληπτή ποιότητα υπηρεσιών και την πρόθεση ηλεκτρονικής κράτησης για ένα ξενοδοχείο, αλλά και εάν υπάρχει σημαντική θετική συσχέτιση μεταξύ αυτών των τεσσάρων μεταβλητών. Επίσης, στόχος της είναι να εξετάσει εάν η στάση των καταναλωτών προς το eWOM, διαφοροποιείται σημαντικά με βάση τα δημογραφικά τους χαρακτηριστικά. Για τον έλεγχο των συσχετίσεων χρησιμοποιήθηκε ο συντελεστής συσχέτισης Pearson (Pearson Correlation), ενώ για να εξεταστεί εάν η στάση των καταναλωτών προς το eWOM διαφοροποιείται σημαντικά με βάση τα δημογραφικά τους χαρακτηριστικά, χρησιμοποιήθηκαν t-test και ανάλυση διακύμανσης (ANOVA).

Ξ > Ξενοδοχειακό μάνατζμεντ
Σ > Στρατηγικό μάρκετινγκ
Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά
Κ > Κοινωνικά δίκτυα

Στρατηγικό μάρκετινγκ
Κοινωνικά δίκτυα
Ξενοδοχειακό μάνατζμεντ
Καταναλωτική συμπεριφορά

Greek

Μεταπτυχιακές Διατριβές > ΠΜΣ Δημόσιες Σχέσεις και Μάρκετινγκ με Νέες Τεχνολογίες
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)