Η επίδραση των προγραμμάτων πιστότητας και της επικοινωνίας των supermarket στην Ελλάδα στη συμπεριφορά των καταναλωτών την περίοδο του COVID-19

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας   

Αποθετήριο :
@νάκτησις   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Η επίδραση των προγραμμάτων πιστότητας και της επικοινωνίας των supermarket στην Ελλάδα στη συμπεριφορά των καταναλωτών την περίοδο του COVID-19

Βουδούρης, Βασίλειος

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2021

2021


Στην παρούσα διπλωματική εργασία γίνεται αναφορά στην πανδημία Covid-19, στον καταναλωτή και στα supermarket στην Ελλάδα. Ο σκοπός της ήταν να διερευνηθεί η επίδραση των προγραμμάτων πιστότητας και επικοινωνίας των supermarket στη συμπεριφορά του Έλληνα καταναλωτή κατά την περίοδο που η πανδημία του Covid-19 διαταράσσει τις συνθήκες της αγοράς και προκαλεί αλλαγές στην ιεραρχία των προτεραιοτήτων των καταναλωτών. Για τον σκοπό αυτό πραγματοποιήθηκε βιβλιογραφική ανασκόπηση για την πιστότητα των πελατών, για τους συντελεστές πιστότητας, τους δείκτες που έχουν ταυτιστεί με την πιστότητα και τα προγράμματα πιστότητας πελατών. Επίσης, πραγματοποιήθηκε πρωτογενής έρευνα απροσδιόριστης πιθανότητας με τη χρήση ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου, για ένα μήνα, σε 209 πελάτες supermarket. Διερευνήθηκε η χρησιμότητα των παροχών από τα προγράμματα πιστότητας, οι αιτίες αλλαγής supermarket και η αντίληψη των καταναλωτών για τα προγράμματα πιστότητας. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι οι Έλληνες καταναλωτές είναι πιστοί στο βασικό τους supermarket με έναν υψηλό δείκτη NPS, όμως η μεγαλύτερη εταιρία του κλάδου που δε διαθέτει πρόγραμμα πιστότητας έχει υψηλότερο δείκτη NPS από το σύνολο των supermarket. Επίσης, τέσσερις μήνες μετά τα πρώτα μέτρα κατά της πανδημίας η καθαριότητα αποτέλεσε τον επικρατέστερο παράγοντα επιλογής supermarket, κάτι που ένα χρόνο μετά ανατράπηκε επαγωγικά, καθώς η καθαριότητα μετρήθηκε ως η τέταρτη αιτία αλλαγής supermarket.

Ι > Ικανοποίηση καταναλωτή
Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά
Π > Ποιότητα υπηρεσιών
Δ > Δημόσια υγεία
Σ > Σουπερμάρκετ - Ελλάδα

Σουπερμάρκετ - Ελλάδα
Ικανοποίηση καταναλωτή
Ποιότητα υπηρεσιών
Δημόσια υγεία
Καταναλωτική συμπεριφορά

Ελληνική γλώσσα

Μεταπτυχιακές Διατριβές > ΠΜΣ Δημόσιες Σχέσεις και Μάρκετινγκ με Νέες Τεχνολογίες
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.