Στην παρούσα διπλωματική εργασία γίνεται αναφορά στην πανδημία Covid-19, στον καταναλωτή και στα supermarket στην Ελλάδα. Ο σκοπός της ήταν να διερευνηθεί η επίδραση των προγραμμάτων πιστότητας και επικοινωνίας των supermarket στη συμπεριφορά του Έλληνα καταναλωτή κατά την περίοδο που η πανδημία του Covid-19 διαταράσσει τις συνθήκες της αγοράς και προκαλεί αλλαγές στην ιεραρχία των προτεραιοτήτων των καταναλωτών. Για τον σκοπό αυτό πραγματοποιήθηκε βιβλιογραφική ανασκόπηση για την πιστότητα των πελατών, για τους συντελεστές πιστότητας, τους δείκτες που έχουν ταυτιστεί με την πιστότητα και τα προγράμματα πιστότητας πελατών. Επίσης, πραγματοποιήθηκε πρωτογενής έρευνα απροσδιόριστης πιθανότητας με τη χρήση ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου, για ένα μήνα, σε 209 πελάτες supermarket. Διερευνήθηκε η χρησιμότητα των παροχών από τα προγράμματα πιστότητας, οι αιτίες αλλαγής supermarket και η αντίληψη των καταναλωτών για τα προγράμματα πιστότητας. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι οι Έλληνες καταναλωτές είναι πιστοί στο βασικό τους supermarket με έναν υψηλό δείκτη NPS, όμως η μεγαλύτερη εταιρία του κλάδου που δε διαθέτει πρόγραμμα πιστότητας έχει υψηλότερο δείκτη NPS από το σύνολο των supermarket. Επίσης, τέσσερις μήνες μετά τα πρώτα μέτρα κατά της πανδημίας η καθαριότητα αποτέλεσε τον επικρατέστερο παράγοντα επιλογής supermarket, κάτι που ένα χρόνο μετά ανατράπηκε επαγωγικά, καθώς η καθαριότητα μετρήθηκε ως η τέταρτη αιτία αλλαγής supermarket.