Διοίκηση δικτύων πωλήσεων στην Ελληνική αγορά αυτοκίνητων

This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia   

Repository :
@naktisis   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Διοίκηση δικτύων πωλήσεων στην Ελληνική αγορά αυτοκίνητων

Κεραμίδας, Βασίλειος Αθ.

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2020

2020


Στην παρούσα εργασία θα ασχοληθούμε με τη διοίκηση δικτύων πωλήσεων στην Ελληνική αγορά αυτοκινήτων. Επίσης, θα γίνει μια περιγραφική και διερευνητική ανάλυση ως αποτέλεσμα της συνέντευξης με στέλεχος των πωλήσεων της εταιρείας Kosmocar A.E. σχετικά με τη μέθοδο οργάνωσης του δικτύου πωλήσεων της εταιρείας. Αρχικά, στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται μια βιβλιογραφική επισκόπηση του παραπάνω θέματος. Συγκεκριμένα, αναφέρουμε λίγα λόγια για το μάρκετινγκ και το πώς συνδέεται με τις πωλήσεις. Στη συνέχεια, έγινε μια συνοπτική αναφορά για το πώς συμπεριφέρεται ο καταναλωτής στις πωλήσεις και τέλος παρουσιάσαμε τις πωλήσεις, με στατιστικούς πίνακες που πήραμε από τον ελληνικό Σύνδεσμο Εισαγωγέων και Αντιπροσώπων αυτοκινήτων. Στη συνέχεια, στο κεφάλαιο 2 παρουσιάσαμε τη μεθοδολογία που χρησιμοποιήσαμε για να πραγματοποιήσουμε την έρευνα καθώς και τα ερευνητικά εργαλεία. Στο τρίτο κεφάλαιο, έγινε η μελέτη της περίπτωσης της εταιρείας Kosmocar Α.Ε. Παρουσιάσαμε την εταιρεία και τη συνέντευξη που κάναμε με τον πωλητή της εταιρείας.

Μ > Μάρκετινγκ
Α > Αυτοκίνητα - Βιομηχανία και εμπόριο
Π > Πωλήσεις - Προώθηση - Σχεδιασμός

Μάρκετινγκ
Πωλήσεις - Προώθηση - Σχεδιασμός
Αυτοκίνητα - Βιομηχανία και εμπόριο

Greek

Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)