Στην παρούσα εργασία θα ασχοληθούμε με τη διοίκηση δικτύων πωλήσεων στην Ελληνική αγορά αυτοκινήτων. Επίσης, θα γίνει μια περιγραφική και διερευνητική ανάλυση ως αποτέλεσμα της συνέντευξης με στέλεχος των πωλήσεων της εταιρείας Kosmocar A.E. σχετικά με τη μέθοδο οργάνωσης του δικτύου πωλήσεων της εταιρείας. Αρχικά, στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται μια βιβλιογραφική επισκόπηση του παραπάνω θέματος. Συγκεκριμένα, αναφέρουμε λίγα λόγια για το μάρκετινγκ και το πώς συνδέεται με τις πωλήσεις. Στη συνέχεια, έγινε μια συνοπτική αναφορά για το πώς συμπεριφέρεται ο καταναλωτής στις πωλήσεις και τέλος παρουσιάσαμε τις πωλήσεις, με στατιστικούς πίνακες που πήραμε από τον ελληνικό Σύνδεσμο Εισαγωγέων και Αντιπροσώπων αυτοκινήτων. Στη συνέχεια, στο κεφάλαιο 2 παρουσιάσαμε τη μεθοδολογία που χρησιμοποιήσαμε για να πραγματοποιήσουμε την έρευνα καθώς και τα ερευνητικά εργαλεία. Στο τρίτο κεφάλαιο, έγινε η μελέτη της περίπτωσης της εταιρείας Kosmocar Α.Ε. Παρουσιάσαμε την εταιρεία και τη συνέντευξη που κάναμε με τον πωλητή της εταιρείας.