Διοίκηση δικτύων πωλήσεων στην Ελληνική αγορά αυτοκίνητων

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας   

Αποθετήριο :
@νάκτησις   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Διοίκηση δικτύων πωλήσεων στην Ελληνική αγορά αυτοκίνητων

Κεραμίδας, Βασίλειος Αθ.

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2020

2020


Στην παρούσα εργασία θα ασχοληθούμε με τη διοίκηση δικτύων πωλήσεων στην Ελληνική αγορά αυτοκινήτων. Επίσης, θα γίνει μια περιγραφική και διερευνητική ανάλυση ως αποτέλεσμα της συνέντευξης με στέλεχος των πωλήσεων της εταιρείας Kosmocar A.E. σχετικά με τη μέθοδο οργάνωσης του δικτύου πωλήσεων της εταιρείας. Αρχικά, στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται μια βιβλιογραφική επισκόπηση του παραπάνω θέματος. Συγκεκριμένα, αναφέρουμε λίγα λόγια για το μάρκετινγκ και το πώς συνδέεται με τις πωλήσεις. Στη συνέχεια, έγινε μια συνοπτική αναφορά για το πώς συμπεριφέρεται ο καταναλωτής στις πωλήσεις και τέλος παρουσιάσαμε τις πωλήσεις, με στατιστικούς πίνακες που πήραμε από τον ελληνικό Σύνδεσμο Εισαγωγέων και Αντιπροσώπων αυτοκινήτων. Στη συνέχεια, στο κεφάλαιο 2 παρουσιάσαμε τη μεθοδολογία που χρησιμοποιήσαμε για να πραγματοποιήσουμε την έρευνα καθώς και τα ερευνητικά εργαλεία. Στο τρίτο κεφάλαιο, έγινε η μελέτη της περίπτωσης της εταιρείας Kosmocar Α.Ε. Παρουσιάσαμε την εταιρεία και τη συνέντευξη που κάναμε με τον πωλητή της εταιρείας.

Μ > Μάρκετινγκ
Α > Αυτοκίνητα - Βιομηχανία και εμπόριο
Π > Πωλήσεις - Προώθηση - Σχεδιασμός

Μάρκετινγκ
Πωλήσεις - Προώθηση - Σχεδιασμός
Αυτοκίνητα - Βιομηχανία και εμπόριο

Ελληνική γλώσσα

Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.