Τα CRM συστήματα απευθύνονται σε επιχειρήσεις οι οποίες θέλουν να βελτιοποιήσουν τη διαχείριση των σχέσεων με τους πελάτες τους. Σκοπός της πτυχιακής αυτής εργασίας είναι η κατανόηση των CRM συστημάτων, η ανάγκη της ύπαρξης τους σε μία επιχείριση καθώς και τον τρόπο με τον οποίο οι εταιρίες σημειώνουν επιτυχία με την υιοθέτηση τους. Επιπροσθέτως, η εργασία αποσκοπεί στο να εντοπιστούν οι τομείς στους οποίους οι εταιρίες επιτυγχάνουν κέρδος από μία τέτοια επένδυση. Για να επιτευχθεί ο σκοπός αυτός η έρευνα βασίστηκε σε περιπτώσεις μελέτης
Π > Πελατειακές σχέσεις
C > CRM (Customer relationship management)
Social Sciences ▶ Economics and Business Finance
(EN)
Social Sciences ▶ Economics and Business Accounting
(EN)
Πελατειακές σχέσεις
CRM (Customer relationship management)
Greek
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής (Κοζάνη)