Η εφαρμογή «CRM» και η υιοθέτηση τους από ελληνικές επιχειρήσεις

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας   

Αποθετήριο :
@νάκτησις   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Η εφαρμογή «CRM» και η υιοθέτηση τους από ελληνικές επιχειρήσεις

Λιάκου, Μαρία

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2021

2021


Τα CRM συστήματα απευθύνονται σε επιχειρήσεις οι οποίες θέλουν να βελτιοποιήσουν τη διαχείριση των σχέσεων με τους πελάτες τους. Σκοπός της πτυχιακής αυτής εργασίας είναι η κατανόηση των CRM συστημάτων, η ανάγκη της ύπαρξης τους σε μία επιχείριση καθώς και τον τρόπο με τον οποίο οι εταιρίες σημειώνουν επιτυχία με την υιοθέτηση τους. Επιπροσθέτως, η εργασία αποσκοπεί στο να εντοπιστούν οι τομείς στους οποίους οι εταιρίες επιτυγχάνουν κέρδος από μία τέτοια επένδυση. Για να επιτευχθεί ο σκοπός αυτός η έρευνα βασίστηκε σε περιπτώσεις μελέτης

Π > Πελατειακές σχέσεις
C > CRM (Customer relationship management)

Πελατειακές σχέσεις
CRM (Customer relationship management)

Ελληνική γλώσσα

Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής (Κοζάνη)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.