Η εμπειρία του πελάτη στο ψηφιακό περιβάλλον = Customer experience in an online environment

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας   

Αποθετήριο :
@νάκτησις   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Η εμπειρία του πελάτη στο ψηφιακό περιβάλλον = Customer experience in an online environment

Κοκκινόπουλος, Ηλίας

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2022-02

2022-02


Σε αυτή την πτυχιακή εργασία, θα κάνουμε μία ιστορική αναδρομή στον πελάτη, στις επιχειρήσεις και στην εξέλιξη της εμπειρίας του καταναλωτή. Από τον πρώτο ψηφιακό έως και τον εξελιγμένο πολυκαναλικό για την τωρινή εποχή καταναλωτή, από την αρχή του διαδικτυακού μάρκετινγκ μέχρι και την ενοποίηση του με όλα τα τεχνολογικά και ψηφιακά τεχνάσματα που χρησιμοποιούνται σήμερα από τους μαρκετίστες για την ενίσχυση της εμπειρίας του πελάτη. Θα προσπαθήσουμε να κατανοήσουμε σε βάθος την έννοια της εμπειρίας του πελάτη καθώς και οτιδήποτε άλλο συμπληρώνεται και περιλαμβάνεται σε αυτήν, την έννοια του πολυκαναλικού καταναλωτή και τους τρόπους με τους οποίους οι επιχειρήσεις μπορούν χρησιμοποιήσουν ορισμένα μέσα για να ενισχύσουν και να εξελίξουν τις προτάσεις που προωθούν στην αγορά. Τι είναι λοιπόν το αγοραστικό ταξίδι και γιατί είναι τόσο κρίσιμο για την τελική εμπειρία; Ποιες είναι αυτές οι νέες αναδυόμενες τεχνολογίες που μπορούν να βοηθήσουν την ενίσχυσή της; Τι είναι το ανέπαφο μάρκετινγκ που αναπτύσσεται ολοένα και περισσότερο στην εποχή της πανδημίας και γιατί είναι σημαντική η εξέλιξη του; Ποια είναι τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματά του; Πως έχει εκσυγχρονιστεί η αλυσίδα αξίας την πάροδο του χρόνου ώστε ο καταναλωτής να λαμβάνει καλύτερα προϊόντα και υπηρεσίες; Τι είναι η κρίση αμεσότητας και πώς αντιμετωπίζεται από τις επιχειρήσεις σήμερα; Ποιες είναι οι αγορές που ενδιαφέρουν τον πελάτη και πώς μπορούν αυτές να ενισχυθούν; Με ποιόν τρόπο μπορεί η κατανόηση του αγοραστικού ταξιδιού και των παραγόντων που το επηρεάζουν να βοηθήσουν τις επιχειρήσεις; Αυτά είναι μερικά από τα ερωτήματα που θα απαντήσουμε σε αυτή την εργασία, καθώς και το βασικό μας ερώτημα, το οποίο δεν είναι άλλο πέρα από το εάν τελικά είναι ευχαριστημένος ο καταναλωτής από την εμπειρία που προσφέρουν οι επιχειρήσεις, μέσω ενός εξειδικευμένου και στοχευμένου ερωτηματολογίου, το οποίο μας επιτρέπει να συλλέξουμε συμπεράσματα και μας οδηγεί στη μελλοντική μελέτη ανάλογων θεμάτων που χρήζουν εκτενέστερης έρευνας.

Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά
Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ

Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Καταναλωτική συμπεριφορά

Ελληνική γλώσσα

Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.