Η επαυξημένη πραγματικότητα στην εκπαίδευση

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας   

Αποθετήριο :
@νάκτησις   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Η επαυξημένη πραγματικότητα στην εκπαίδευση

Βαθυλάκη, Μαρία

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2021-09

2021-09


Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι να εξετάσουμε τη συναρπαστική τεχνολογία της επαυξημένης πραγματικότητας (Augmented Reality – AR) και πως αυτή μπορεί να αναπτυχθεί στο πλαίσιο της εκπαίδευσης. Αναλυτικότερα, αφού πραγματοποιήσουμε μια ιστορική αναδρομή και δούμε την έννοια της AR, θα παρουσιάσουμε τις εφαρμογές της τεχνολογίας αυτής σε διάφορους τομείς και ιδιαίτερα στον τομέα της εκπαίδευσης. Θα εξετάσουμε πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα ως προς τη σύζευξη της τεχνολογίας με την εκπαίδευση και τους διάφορους προβληματισμούς που μπορεί να αντιμετωπίσει ένας εκπαιδευτικός. Επίσης, θα παρουσιάσουμε διάφορα AR βιβλία όπως και AR εφαρμογές προκειμένου να δούμε τη λειτουργία τους. Στο ερευνητικό μας πλαίσιο, θα δημιουργήσουμε βήμα προς βήμα, ένα βιβλίο επαυξημένης πραγματικότητας μέσω της εφαρμογής ARTutor3, ούτως ώστε να δούμε τον βαθμό δυσκολίας και την ευχρηστία του. Τέλος, θα παραθέσουμε τα συμπεράσματά μας από τη θεωρητική έρευνα που πραγματοποιήσαμε αλλά και από τη δημιουργία υλικού επαυξημένης πραγματικότητας.

Ψ > Ψηφιακή τεχνολογία
Β > Βάσεις δεδομένων
Ε > Εκπαίδευση
Μ > Μάθηση
Τ > Τεχνολογία της πληροφορίας

Βάσεις δεδομένων
Τεχνολογία της πληροφορίας
Εκπαίδευση
Μάθηση
Ψηφιακή τεχνολογία

Ελληνική γλώσσα

Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.