Η εκπαίδευση της διαδικτυακής μάθησης σε παιδιά προσχολικής ηλικίας, αποτελεί
ένα σύγχρονο εργαλείο για το ψηφιακό παιχνίδι. Το ψηφιακό παιχνίδι χωρίζεται στις
ηλικίες 2, 3, 4 και 5 ετών. Οι στόχοι και τα βασικά σημεία της παρούσας πτυχιακής
εργασίας είναι ο σχεδιασμός ενός ψηφιακού διαδραστικού εκπαιδευτικού υλικού και
η ψηφιακή μάθηση στον ελεύθερο χρόνο.
Μετά την ολοκλήρωση του πρακτικού κομματιού, πραγματοποιήθηκε ποιοτική
έρευνα σε παιδιά ηλικίας 3, 4 και 5 ετών με την μέθοδο της παρατήρησης.
Παράλληλα τέθηκε το ερώτημα εάν η ιστοσελίδα της πτυχιακής εργασίας έχει
αξιοποιηθεί με τον σωστό τρόπο προκειμένου τα παιχνίδια στην εκπαίδευση να είναι
λειτουργικά.
Συμπερασματικά, μπορούμε να επισημάνουμε ότι αρκετοί ερευνητές είναι υπέρ στην
μάθηση και εκπαίδευση μέσω των νέων τεχνολογιών. Σε έρευνα που πραγματοποίησε
η Ντολιοπούλου (2002) ισχυρίζεται ότι η είσοδος των Τεχνολογιών της
Πληροφορικής στο νηπιαγωγείο είναι μια από τις σημαντικότερες καινοτομίες στο
χώρο της προσχολικής αγωγής τα τελευταία χρόνια.
Ε > Εκπαίδευση
Μ > Μάθηση
Τ > Τεχνολογία της πληροφορίας
Ι > Ιστοσελίδες - Σχεδίαση
Social Sciences ▶ Media and Communications Media
(EN)
Τεχνολογία της πληροφορίας
Εκπαίδευση
Μάθηση
Ιστοσελίδες - Σχεδίαση
Greek
Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)