Μάθηση μέσω παιχνιδιών. Δημιουργία διαδικτυακών εκπαιδευτικών παιχνιδιών

This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia   

Repository :
@naktisis   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Μάθηση μέσω παιχνιδιών. Δημιουργία διαδικτυακών εκπαιδευτικών παιχνιδιών

Σταύρου, Κατερίνα
Τρυφωνίδου, Ελένη

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2021-11

2021-11


Η εκπαίδευση της διαδικτυακής μάθησης σε παιδιά προσχολικής ηλικίας, αποτελεί ένα σύγχρονο εργαλείο για το ψηφιακό παιχνίδι. Το ψηφιακό παιχνίδι χωρίζεται στις ηλικίες 2, 3, 4 και 5 ετών. Οι στόχοι και τα βασικά σημεία της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι ο σχεδιασμός ενός ψηφιακού διαδραστικού εκπαιδευτικού υλικού και η ψηφιακή μάθηση στον ελεύθερο χρόνο. Μετά την ολοκλήρωση του πρακτικού κομματιού, πραγματοποιήθηκε ποιοτική έρευνα σε παιδιά ηλικίας 3, 4 και 5 ετών με την μέθοδο της παρατήρησης. Παράλληλα τέθηκε το ερώτημα εάν η ιστοσελίδα της πτυχιακής εργασίας έχει αξιοποιηθεί με τον σωστό τρόπο προκειμένου τα παιχνίδια στην εκπαίδευση να είναι λειτουργικά. Συμπερασματικά, μπορούμε να επισημάνουμε ότι αρκετοί ερευνητές είναι υπέρ στην μάθηση και εκπαίδευση μέσω των νέων τεχνολογιών. Σε έρευνα που πραγματοποίησε η Ντολιοπούλου (2002) ισχυρίζεται ότι η είσοδος των Τεχνολογιών της Πληροφορικής στο νηπιαγωγείο είναι μια από τις σημαντικότερες καινοτομίες στο χώρο της προσχολικής αγωγής τα τελευταία χρόνια.

Ε > Εκπαίδευση
Μ > Μάθηση
Τ > Τεχνολογία της πληροφορίας
Ι > Ιστοσελίδες - Σχεδίαση

Τεχνολογία της πληροφορίας
Εκπαίδευση
Μάθηση
Ιστοσελίδες - Σχεδίαση

Greek

Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)