Μάθηση μέσω παιχνιδιών. Δημιουργία διαδικτυακών εκπαιδευτικών παιχνιδιών

Μάθηση μέσω παιχνιδιών. Δημιουργία διαδικτυακών εκπαιδευτικών παιχνιδιών

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας   

Αποθετήριο :
@νάκτησις   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Μάθηση μέσω παιχνιδιών. Δημιουργία διαδικτυακών εκπαιδευτικών παιχνιδιών

Σταύρου, Κατερίνα
Τρυφωνίδου, Ελένη

Thesis
NonPeerReviewed

2021-11


Η εκπαίδευση της διαδικτυακής μάθησης σε παιδιά προσχολικής ηλικίας, αποτελεί ένα σύγχρονο εργαλείο για το ψηφιακό παιχνίδι. Το ψηφιακό παιχνίδι χωρίζεται στις ηλικίες 2, 3, 4 και 5 ετών. Οι στόχοι και τα βασικά σημεία της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι ο σχεδιασμός ενός ψηφιακού διαδραστικού εκπαιδευτικού υλικού και η ψηφιακή μάθηση στον ελεύθερο χρόνο. Μετά την ολοκλήρωση του πρακτικού κομματιού, πραγματοποιήθηκε ποιοτική έρευνα σε παιδιά ηλικίας 3, 4 και 5 ετών με την μέθοδο της παρατήρησης. Παράλληλα τέθηκε το ερώτημα εάν η ιστοσελίδα της πτυχιακής εργασίας έχει αξιοποιηθεί με τον σωστό τρόπο προκειμένου τα παιχνίδια στην εκπαίδευση να είναι λειτουργικά. Συμπερασματικά, μπορούμε να επισημάνουμε ότι αρκετοί ερευνητές είναι υπέρ στην μάθηση και εκπαίδευση μέσω των νέων τεχνολογιών. Σε έρευνα που πραγματοποίησε η Ντολιοπούλου (2002) ισχυρίζεται ότι η είσοδος των Τεχνολογιών της Πληροφορικής στο νηπιαγωγείο είναι μια από τις σημαντικότερες καινοτομίες στο χώρο της προσχολικής αγωγής τα τελευταία χρόνια.

Τεχνολογία της πληροφορίας
Εκπαίδευση
Μάθηση
Ιστοσελίδες - Σχεδίαση

Ελληνική γλώσσα

cc_by_nc_nd




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.