Η εταιρική κοινωνική ευθύνη των μαρκών πολυτελείας την εποχή του κορονοϊού = Corporate social responsibility of luxury brands during the corona virus outbreak

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας   

Αποθετήριο :
@νάκτησις   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Η εταιρική κοινωνική ευθύνη των μαρκών πολυτελείας την εποχή του κορονοϊού = Corporate social responsibility of luxury brands during the corona virus outbreak

Τσιρκινίδου, Θεοφανή

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2021

2021


Στον τομέα τον επιχειρήσεων υπάρχει μια τεράστια ποσότητα αγοραστικών επιλογών για τους καταναλωτές, με αποτέλεσμα οι εταιρείες να προβαίνουν σε ενέργειες που τις κατατάσσουν καλύτερες από ανταγωνιστικές. Ένα φαινόμενο που εντάχθηκε σε αυτές τις ενέργειες είναι η εταιρική κοινωνική ευθύνη (Ε.Κ.Ε.), η οποία αποτελεί όλες τις δράσεις των εταιρειών που αποσκοπούν στην αντιμετώπιση περιβαλλοντικών και κοινωνικών ζητημάτων. Η εξέλιξη της τεχνολογίας και η ένταξη των κοινωνικών μέσων δικτύωσης (Social Media) στην καθημερινότητα σχεδόν όλων των ανθρώπων, έφερε μια επανάσταση στον κόσμο των επιχειρήσεων και η διαφήμιση πλέον συνδέεται αναπόσπαστα με αυτά. Η παρούσα εργασία έχει ως θέμα την μελέτη της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης που πραγματοποίησαν ορισμένες επωνυμίες πολυτελείας, την εποχή του κορονοϊού. Ένα φαινόμενο που εξελίχθηκε σε πανδημία και προκάλεσε σοβαρές επιπτώσεις στην παγκόσμια υγεία και οικονομία αναταράσσοντας την ομαλή καθημερινότητα, με αποτέλεσμα η αλληλεγγύη και η εταιρική κοινωνική ευθύνη να είναι αναγκαία. Κατά τη διάρκεια της έρευνας, μέσω της ανάλυσης δεδομένων, συγκεντρώθηκε μια ικανοποιητική ποσότητα πληροφοριών, εκ των οποίων επιλέχθηκαν ποιες επωνυμίες πολυτελείας θα αναλυθούν πάνω στο προαναφερόμενο ζήτημα. Το βασικό νόημα της εργασίας είναι να αναλυθεί, αν οι ερευνώμενες εταιρείες κατάφεραν να εφαρμόσουν πρακτικές Ε.Κ.Ε με επιτυχία και ποιο τρόπο επέλεξαν να τις δημοσιεύσουν, ώστε να έχουν άμεση διάδοση στο κοινό. Η παρούσα εργασία αποκτά ιδιαίτερο ενδιαφέρον, διότι η πανδημία του κορονοϊού είναι ένα νέο γεγονός που δεν έχει αναλυθεί ακόμα διεξοδικά.

Π > Προϊόντα - Εμπορική ονομασία
Κ > Κοινωνικά δίκτυα
Δ > Δημόσια υγεία
Κ > Κοινωνική ευθύνη της επιχείρησης
Π > Προϊόντα - Μάρκετινγκ

Προϊόντα - Εμπορική ονομασία
Προϊόντα - Μάρκετινγκ
Κοινωνική ευθύνη της επιχείρησης
Κοινωνικά δίκτυα
Δημόσια υγεία

Ελληνική γλώσσα

Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.