Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η μελέτη των τάσεων και των προοπτικών που προσφέρουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στο κλάδο της Ελληνικής Ζυθοποιίας καθώς είναι ο πιο κορυφαίος κλάδος με σημαντικά ποσοστά συμμετοχής στο Ακαθάριστο Εγχώριο Προϊόν της χώρας. Η ψηφιακή επανάσταση χαρακτηρίζει τον αιώνα που διανύουμε καθώς η χρήση του διαδικτύου είναι ιδιαίτερα διαδεδομένη παρέχοντας ένα μεγάλο εύρος πλεονεκτημάτων ως προς τις επιχειρήσεις του κλάδου, ωστόσο αν δεν αξιοποιηθούν ορθολογικά μπορεί να ενέχουν κινδύνους. Συνεπώς αντικείμενο της εργασίας είναι η χαρτογράφηση της σημαντικότητας των στρατηγικών μάρκετινγκ και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για την Ελληνική Ζυθοποιία ως σημαντικά εργαλεία προώθησης των ποτών του κλάδου. Αναλύονται η συμπεριφορά και τα χαρακτηριστικά των χρηστών που χρησιμοποιούν τα αναφερόμενα μέσα και το πώς οι επιχειρήσεις της ζυθοποιίας χρησιμοποιούν αυτά τα δεδομένα προς όφελός τους για την βελτιστοποίηση της θέσης τους στην ανταγωνιστική αγορά. Η εκπόνηση της εργασίας βασίστηκε στη μέθοδο της βιβλιογραφικής ανασκόπησης και της μελέτης επιστημονικών άρθρων και πηγών από τις ετήσιες εκθέσεις των επιχειρήσεων.
Π > Ποτά
Ε > Επιχειρήσεις - Ελλάδα
Σ > Στρατηγικό μάρκετινγκ
Μ > Μάρκετινγκ
Ο > Οινοπνευματώδη ποτά - Μάρκετινγκ
Κ > Κοινωνικά δίκτυα
Δ > Διαφήμιση
Social Sciences ▶ Media and Communications Media
(EN)
Οινοπνευματώδη ποτά - Μάρκετινγκ
Ποτά
Επιχειρήσεις - Ελλάδα
Μάρκετινγκ
Στρατηγικό μάρκετινγκ
Διαφήμιση
Κοινωνικά δίκτυα
Greek
Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)