Μάρκετινγκ και μέσα κοινωνικής δικτύωσης στην ελληνική ζυθοποιία

Μάρκετινγκ και μέσα κοινωνικής δικτύωσης στην ελληνική ζυθοποιία

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας   

Αποθετήριο :
@νάκτησις   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Μάρκετινγκ και μέσα κοινωνικής δικτύωσης στην ελληνική ζυθοποιία

Γεωργαλλή, Αλεξάνδρα

Thesis
NonPeerReviewed

2022-04


Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η μελέτη των τάσεων και των προοπτικών που προσφέρουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στο κλάδο της Ελληνικής Ζυθοποιίας καθώς είναι ο πιο κορυφαίος κλάδος με σημαντικά ποσοστά συμμετοχής στο Ακαθάριστο Εγχώριο Προϊόν της χώρας. Η ψηφιακή επανάσταση χαρακτηρίζει τον αιώνα που διανύουμε καθώς η χρήση του διαδικτύου είναι ιδιαίτερα διαδεδομένη παρέχοντας ένα μεγάλο εύρος πλεονεκτημάτων ως προς τις επιχειρήσεις του κλάδου, ωστόσο αν δεν αξιοποιηθούν ορθολογικά μπορεί να ενέχουν κινδύνους. Συνεπώς αντικείμενο της εργασίας είναι η χαρτογράφηση της σημαντικότητας των στρατηγικών μάρκετινγκ και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για την Ελληνική Ζυθοποιία ως σημαντικά εργαλεία προώθησης των ποτών του κλάδου. Αναλύονται η συμπεριφορά και τα χαρακτηριστικά των χρηστών που χρησιμοποιούν τα αναφερόμενα μέσα και το πώς οι επιχειρήσεις της ζυθοποιίας χρησιμοποιούν αυτά τα δεδομένα προς όφελός τους για την βελτιστοποίηση της θέσης τους στην ανταγωνιστική αγορά. Η εκπόνηση της εργασίας βασίστηκε στη μέθοδο της βιβλιογραφικής ανασκόπησης και της μελέτης επιστημονικών άρθρων και πηγών από τις ετήσιες εκθέσεις των επιχειρήσεων.

Οινοπνευματώδη ποτά - Μάρκετινγκ
Ποτά
Επιχειρήσεις - Ελλάδα
Μάρκετινγκ
Στρατηγικό μάρκετινγκ
Διαφήμιση
Κοινωνικά δίκτυα

Ελληνική γλώσσα

cc_by_nc_nd




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.