Στην παρούσα εργασία καταγράφεται αρχικά το θεωρητικό πλαίσιο που αφορά στη διαφήμιση, ως ενότητα μορφής και περιεχομένου και αναλύεται ο θεωρητικός προβληματισμός με αντικείμενο τη διερεύνηση της ύπαρξης των έμφυλων στερεοτύπων σ ’αυτή, σύμφωνα με τη διεθνή βιβλιογραφία. Στο ερευνητικό μέρος παρουσιάζονται έντυπες διαφημίσεις αρωμάτων της εταιρίας Dolce & Gabbana, κατά την περίοδο 2000-2020 και αναλύονται με τη μέθοδο ανάλυσης περιεχομένου και τη σημειολογική ανάλυση κατά Barthes, ώστε να απαντηθεί το ερευνητικό μας ερώτημα για τον εντοπισμό έμφυλων στερεοτύπων στις διαφημιστικές καμπάνιες της εταιρίας. Παρουσιάζονται αναλυτικά τα αποτελέσματα και τα συμπεράσματα της μελέτης και η εργασία ολοκληρώνεται με την παρουσίαση της βιβλιογραφίας που χρησιμοποιήθηκε.
Κ > Καταναλωτές
Σ > Στρατηγικό μάρκετινγκ
Ε > Εταιρείες
Μ > Μάρκετινγκ
Ε > Επικοινωνία
Π > Προώθηση πωλήσεων
Δ > Διαφήμιση
Π > Προϊόντα - Μάρκετινγκ
Σ > Στρατηγικός σχεδιασμός
Social Sciences ▶ Media and Communications Media
(EN)
Προϊόντα - Μάρκετινγκ
Προώθηση πωλήσεων
Καταναλωτές
Μάρκετινγκ
Στρατηγικό μάρκετινγκ
Διαφήμιση
Επικοινωνία
Εταιρείες
Στρατηγικός σχεδιασμός
Greek
Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)