Αυτή η εργασία στοχεύει στη σύγκριση της ικανοποίησης των πελατών στο brand της πολυεθνικής εταιρείας H&M, πριν και μετά την πανδημία του Covid-19. Συγκεκριμένα θα γίνει μέτρηση της ικανοποίησης που λαμβάνουν οι πελάτες από τις ηλεκτρονικές αγορές στο κατάστημα της H&M. H αξιολόγηση της ικανοποίησης των πελατών έχει ζωτικής σημασίας ρόλο για τις επιχειρήσεις στην ανάπτυξη και διατήρηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. Οι οργανισμοί που διαχειρίζονται αποτελεσματικά τις διαστάσεις του μείγματος μάρκετινγκ, τείνουν να επιτυγχάνουν υψηλότερα επίπεδα πελατειακής αφοσίωσης και μεγαλύτερα περιθώρια κέρδους ως αντάλλαγμα. Μέσω της μέτρησης της ικανοποίησης των πελατών, οι οργανισμοί δεν λαμβάνουν μόνο τη γνώση για την ομάδα πελατών που τους προτιμούν, αλλά και γενικότερες γνώσεις σχετικά με τους ανταγωνιστές τους στην αγορά. Μέσω της συλλογής δεδομένων και της ανάλυσης τους με στατιστικές μεθόδους, στόχος της εργασίας είναι να παρατηρηθεί αν υπήρξε κάποια στατιστικά σημαντική αλλαγή στα επίπεδα ικανοποίησης των πελατών, κατά τη διάρκεια της πανδημίας, σε σχέση με την εταιρεία H&M.
Δ > Δειγματοληψία (Στατιστική)
Κ > Καταναλωτές
Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά
Η > Ηλεκτρονικό εμπόριο
Social Sciences ▶ Media and Communications Media
(EN)
Δειγματοληψία (Στατιστική)
Ηλεκτρονικό εμπόριο
Καταναλωτές
Καταναλωτική συμπεριφορά
Greek
Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)