Ικανοποίηση πελατών από τις ηλεκτρονικές αγορές την εποχή της κρίσης του covid-19. Μελέτη περίπτωσης της H&M

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας   

Αποθετήριο :
@νάκτησις   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Ικανοποίηση πελατών από τις ηλεκτρονικές αγορές την εποχή της κρίσης του covid-19. Μελέτη περίπτωσης της H&M

Καρβουνίδου, Ελένη

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2022-05-11

2022-05


Αυτή η εργασία στοχεύει στη σύγκριση της ικανοποίησης των πελατών στο brand της πολυεθνικής εταιρείας H&M, πριν και μετά την πανδημία του Covid-19. Συγκεκριμένα θα γίνει μέτρηση της ικανοποίησης που λαμβάνουν οι πελάτες από τις ηλεκτρονικές αγορές στο κατάστημα της H&M. H αξιολόγηση της ικανοποίησης των πελατών έχει ζωτικής σημασίας ρόλο για τις επιχειρήσεις στην ανάπτυξη και διατήρηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. Οι οργανισμοί που διαχειρίζονται αποτελεσματικά τις διαστάσεις του μείγματος μάρκετινγκ, τείνουν να επιτυγχάνουν υψηλότερα επίπεδα πελατειακής αφοσίωσης και μεγαλύτερα περιθώρια κέρδους ως αντάλλαγμα. Μέσω της μέτρησης της ικανοποίησης των πελατών, οι οργανισμοί δεν λαμβάνουν μόνο τη γνώση για την ομάδα πελατών που τους προτιμούν, αλλά και γενικότερες γνώσεις σχετικά με τους ανταγωνιστές τους στην αγορά. Μέσω της συλλογής δεδομένων και της ανάλυσης τους με στατιστικές μεθόδους, στόχος της εργασίας είναι να παρατηρηθεί αν υπήρξε κάποια στατιστικά σημαντική αλλαγή στα επίπεδα ικανοποίησης των πελατών, κατά τη διάρκεια της πανδημίας, σε σχέση με την εταιρεία H&M.

Δ > Δειγματοληψία (Στατιστική)
Κ > Καταναλωτές
Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά
Η > Ηλεκτρονικό εμπόριο

Δειγματοληψία (Στατιστική)
Ηλεκτρονικό εμπόριο
Καταναλωτές
Καταναλωτική συμπεριφορά

Ελληνική γλώσσα

Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.