Στην παρούσα εργασία μελετάται το ζήτημα των επικοινωνιακών στρατηγικών που υιοθετούνται από τις τουριστικές επιχειρήσεις στην Ελλάδα. Δίνεται έμφαση στις στρατηγικές εξωτερικής επικοινωνίας και marketing των ελληνικών τουριστικών επιχειρήσεων και στην παρουσία τους στα σύγχρονα διαδικτυακά μέσα και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Για το σκοπό της έρευνας αυτής χρησιμοποιήθηκε η μεθοδολογία της βιβλιογραφικής ανασκόπησης, κατά την παρουσίαση του θεωρητικού μέρους της εργασίας, συνδυαστικά με τη μέθοδο μελέτης περίπτωσης. Αναλύθηκε η επικοινωνιακή πολιτική του ξενοδοχείου President, η διαδικτυακή του παρουσία και αξιολογήθηκαν οι επικοινωνιακές στρατηγικές του ξενοδοχείου. Η επικοινωνιακή πολιτική του ξενοδοχείου αυτού διερευνήθηκε υπό το πρίσμα των νέων συνθηκών της πανδημίας, ενώ παράλληλα συζητήθηκαν οι καινοτόμες υπηρεσίες και τα συστήματα που χρησιμοποιεί το ξενοδοχείο προκειμένου να βελτιώσει την τουριστική εμπειρία των επισκεπτών. Δόθηκε η απαραίτητη έμφαση στα προβλήματα που μπορεί να αντιμετωπίζει η ξενοδοχειακή μονάδα στο πλαίσιο της επικοινωνίας και τονίστηκαν τα εργαλεία που αξιοποιούνται από το ανθρώπινο δυναμικό και το τμήμα Επικοινωνίας και Μarketing για τη λύση των προβλημάτων αυτών. Κατά την αξιολόγηση της επικοινωνιακής πολιτικής του ξενοδοχείου President, προέκυψε ότι η ηγεσία δείχνει να κατανοεί τη σημασία της διαδικτυακής παρουσίας του ξενοδοχείου, καθώς πρόκειται για ένα εργαλείο που η ξενοδοχειακή μονάδα αξιοποιεί σε μεγάλο βαθμό ως στρατηγική επικοινωνίας.
Σ > Στρατηγικό μάρκετινγκ
Ε > Επιχειρηματικός σχεδιασμός
Μ > Μάρκετινγκ
Κ > Κοινωνικά δίκτυα
Δ > Διαδίκτυο (Internet)
Ξ > Ξενοδοχεία
M > Marketing
Τ > Τουριστικό μάρκετινγκ
Social Sciences ▶ Media and Communications Media
(EN)
Ξενοδοχεία
Μάρκετινγκ
Στρατηγικό μάρκετινγκ
Επιχειρηματικός σχεδιασμός
Κοινωνικά δίκτυα
Διαδίκτυο (Internet)
Marketing
Τουριστικό μάρκετινγκ
Greek
Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)