Ανάπτυξη ψηφιακής επωνυμίας: παράδειγμα τοπικής επιχείρησης

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας   

Αποθετήριο :
@νάκτησις   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Ανάπτυξη ψηφιακής επωνυμίας: παράδειγμα τοπικής επιχείρησης

Μερούσης, Πέτρος

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2022-05

2022-05


Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως θέμα της την ανάπτυξη ψηφιακής επωνυμίας με τη χρήση ενός παραδείγματος από μια τοπική επιχείρηση. Στη συγκεκριμένη περίπτωση το παράδειγμα είναι η Ένωση Μαστιχοπαραγωγών Χίου, όπου αναλύουμε τον τρόπο με τον οποίο η εταιρεία δημιουργήθηκε και εξελίχθηκε μέσα στο πέρασμα των χρόνων, αλλά και πώς χρησιμοποίησε τα ψηφιακά μέσα που υπάρχουν με σκοπό την προβολή της και την αύξηση της αναγνωσιμότητας και των κερδών της. Στο πρώτο κεφάλαιο γίνετε μία ιστορική αναδρομή από το πού προέρχεται η λέξη Brand και το πώς ήταν οι πρώτες μορφές διαφήμισης και προβολής των προϊόντων. Στη συνέχεια γίνεται αναφορά στο πώς ή ανάπτυξη των μέσων μαζικής ενημέρωσης, των μέσων μαζικής μεταφοράς και του εμπορίου οδήγησαν στην εξέλιξη του marketing και της προβολής των Brands με σκοπό το κέρδος. Στο δεύτερο κεφάλαιο γίνεται η προσπάθεια κατανόησης του γενικότερου όρου της επικοινωνίας και το πώς αυτή επηρεάζει τις σχέσεις των ανθρώπων. Έπειτα παρακολουθούμε τον ρόλο που παίζει η επικοινωνία στην ανάπτυξη μιας επιχείρησης και το πώς η χρήση του internet αποτελεί ένα βασικό «εργαλείο» για την προβολή της. Στο τρίτο κεφάλαιο αναλύονται τρόποι που το Brand σχετίζεται με τους καταναλωτές και ποια είναι η σχέση που μπορεί να αναπτυχθεί μεταξύ επιχείρησης και καταναλωτή, καθώς και αναφέρονται επιχειρήσεις δίνουν μεγάλη προσοχή στο Brand τους και ποια οφέλη αποκομίζουν. Στο τέταρτο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στον τρόπο που προβάλλονται τα Brands μέσα από το ψηφιακό marketing και ποιες είναι οι τακτικές που χρησιμοποιούν οι επιχειρήσεις. Στο επόμενο κεφάλαιο πραγματοποιείται ανάλυση των Social Media και το πώς αυτά αποτελούν «εργαλείο» για ένα επιτυχημένο marketing plan. Τέλος στο κεφάλαιο έξι, γίνεται μία μελέτη της τοπικής επιχείρησης «Ένωση Μαστιχοπαραγωγών Χίου» και στο ποια μέσα χρησιμοποιεί για την προβολή της και την προώθηση του Brand της.

Κ > Καταναλωτές
Σ > Στρατηγικό μάρκετινγκ
Ε > Εμπορικά σήματα
Μ > Μάρκετινγκ
Ε > Επιχειρήσεις
Κ > Κοινωνικά δίκτυα
Δ > Διαδίκτυο (Internet)
Ε > Επιχειρησιακός προγραμματισμός

Επιχειρήσεις
Επιχειρησιακός προγραμματισμός
Καταναλωτές
Μάρκετινγκ
Στρατηγικό μάρκετινγκ
Κοινωνικά δίκτυα
Διαδίκτυο (Internet)
Εμπορικά σήματα

Ελληνική γλώσσα

Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.