Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η καταγραφή των απεικονίσεων των δημοσίων σχέσεων στον ηλεκτρονικό τύπο στην Ελλάδα.
Η εργασία διαρθρώνεται σε 4 κεφάλαια.
Στο κεφάλαιο 1 θα αναφερθούμε στην έννοια των δημοσίων σχέσεων. Θα παραθέσουμε διάφορους ορισμούς ώστε να αποσαφηνιστούν η φύση και οι λειτουργίες τους. Θα παρουσιάσουμε την ιστορική εξέλιξη του πεδίου και τις αλλαγές που επέφερε η έλευση του διαδικτύου στις δημόσιες σχέσεις, αναλύοντας την έννοια των διαδικτυακών δημοσίων σχέσεων (Online PR).
Στο κεφάλαιο 2 θα ασχοληθούμε με τη σχέση μεταξύ δημοσίων σχέσεων και μέσων ενημέρωσης. Θα αναφερθούμε στην έννοια της αντίληψης (perception) και τις επιπτώσεις της απεικόνισης (portrayal) στο κοινό. Τέλος, θα καταγράψουμε τις διάφορες κατηγορίες απεικονίσεων των δημοσίων σχέσεων στα μέσα ενημέρωσης, όπως προκύπτουν από τις σχετικές έρευνες που έχουν πραγματοποιηθεί, και θα σχολιάσουμε κατά πόσο αυτές οι απεικονίσεις ταυτίζονται ή απέχουν από τις πραγματικές λειτουργίες των δημοσίων σχέσεων.
Στο κεφάλαιο 3 θα αναλύσουμε το πρακτικό μέρος της εργασίας. Θα διερευνήσουμε την απεικόνιση των δημοσίων σχέσεων, μέσω της εξέτασης και της κατηγοριοποίησης άρθρων του ελληνικού ηλεκτρονικού τύπου, και θα παρουσιάσουμε τα αποτελέσματα που προέκυψαν.
Στο κεφάλαιο 4 θα παρουσιαστούν τα συμπεράσματα από την εκπόνηση της εργασίας, καθώς και πιθανοί περιορισμοί και μελλοντικές έρευνες που μπορεί να προκύψουν από την παρούσα.
Μ > Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης - Ελλάδα
Δ > Διαδίκτυο (Internet)
Τ > Τύπος - Ελλάδα
Δ > Δημόσιες σχέσεις
Social Sciences ▶ Media and Communications Media
(EN)
Δημόσιες σχέσεις
Τύπος - Ελλάδα
Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης - Ελλάδα
Διαδίκτυο (Internet)
Greek
Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)