Ανάπτυξη επιχειρήσεων μέσω ψηφιακού μάρκετινγκ

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
TEI of West Macedonia   

Αποθετήριο :
@naktisis   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Ανάπτυξη επιχειρήσεων μέσω ψηφιακού μάρκετινγκ

Θεοδώρου, Νικόλαος Θ.

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2021

2021


Η πανδημία του 2020 επίδειξε την χρησιμότητα και αναγκαιότητα της ψηφιοποίησης. Έχοντας επιχειρήσεις με διαδικτυακή παρουσία να βρισκόταν σε μία πολύ πιο πλεονεκτική και βιώσιμη θέση, σε σχέση με αυτές που διατήρησαν αποκλειστικά φυσικές υπηρεσίες. Επιπλέον πολλοί καταναλωτές, έχοντας αναγνωρίσει την ευκολία και άνεση του διαδικτυακού εμπορείου, έχουν στραφεί στην χρήση του για πολλές από τις αγορές τους. Ως αποτέλεσμα ένας μεγάλος όγκος επιχειρήσεων κάνουν τα πρώτα τους βήματα στο χώρο του διαδικτύου, ανακαλύπτοντας τους μοναδικούς κινδύνους και ευκαιρίες του. Το παρόν έγγραφο αποτελεί μία εξερευνητική πορεία στον χώρο του ψηφιακού μάρκετινγκ. Παρουσιάζοντας πληροφορίες, εργαλεία και μεθόδους τις οποίες μία επιχείρηση θα μπορούσε να ακολουθήσει, καθώς εισέρχεται και αναπτύσσει την επιρροή της στο ψηφιακό χώρο. Αρχικά στο πρώτο κεφάλαιο παρουσιάζονται βασικές αρχές του μάρκετινγκ. Οι οποίες είναι απαραίτητες για την κατανόηση της αγοράς, του πελατειακού κοινού και της ίδιας της φύσης του μάρκετινγκ σαν μέρος της επιχείρησης. Επιπλέον λειτουργούν σαν σκαλοπάτι για την μετέπειτα εξειδίκευση του σε ψηφιακό. Στο δεύτερο κεφάλαιο γίνεται λόγος για την εφαρμογή και αξιοποίηση του ψηφιακού μάρκετινγκ, εντός μίας επιχείρησης. Με οδηγίες για την ανάπτυξη μίας καμπάνιας, την επίβλεψη της πορείας της και την ευθυγράμμιση της, εντός των πλαισίων της γενικότερης μάρκετινγκ στρατηγικής. Καθώς και τεχνικές για την αποτελεσματικότερη χρήση συλλεχθέντων δεδομένων και την ανάπτυξη μίας επιχείρησης σε τοπικό και διεθνές επίπεδο. Αντίθετα το τρίτο και τελευταίο κεφάλαιο, επικεντρώνεται στις τεχνικές μάρκετινγκ που στοχεύουν στην σύνδεση της επιχείρησης με τον πελάτη και στην βελτιστοποίηση της εμπειρίας του. Παρουσιάζοντας αναλυτικά τις διαφημιστικές μεθόδους και την ορθή χρήση διαδικτυακών εργαλείων. Για αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση και επικοινωνία, με σκοπό την δημιουργία μίας μακροχρόνιας, υγιούς και αμοιβαίως επωφελούς σχέσης.

Ε > Επιχειρήσεις
Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ

Επιχειρήσεις
Διαδικτυακό μάρκετινγκ

Ελληνική γλώσσα

Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.