Digital marketing and management και οι νέες πτυχές τους για την ενίσχυση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας   

Αποθετήριο :
@νάκτησις   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Digital marketing and management και οι νέες πτυχές τους για την ενίσχυση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων

Μισυρλής, Κωνσταντίνος Αχ.

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2021

2021


Η παρούσα εργασία θα αποδείξει ότι το marketing αποτελεί βασικό παράγοντα για κάθε επιχείρηση με μοναδικό όφελος την αύξηση των πωλήσεων της και τον μεγαλύτερο αριθμό πελατών. Η μεγάλη πρόοδος της τεχνογνωσίας προώθησε τις εταιρείας στη δημιουργία του ειδικού κλάδου του marketing που ονομάζεται digital marketing. Οι τεχνικές που χρησιμοποιεί το digital marketing χρησιμοποιούν όλα τα ηλεκτρονικά μέσα καθώς και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να κάνουν γνωστά τα προϊόντα των επιχειρήσεων στους καταναλωτές. Επίσης γνωστοποιεί τις προθέσεις των καταναλωτών καθώς και τις προτιμήσεις τους και σε πολλές περιπτώσεις μειώνει το κόστος της εκάστοτε διαφημιστικής καμπάνιας. Η χρήση του digital marketing ενισχύει την φήμη μιας εταιρείας στο αγοραστικό κοινό με συνέπεια την αύξηση των πωλήσεων και των κερδών της επιχείρησης.

Κ > Κοινωνικά δίκτυα
Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ

Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Κοινωνικά δίκτυα

Ελληνική γλώσσα

Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.