Digital marketing and management και οι νέες πτυχές τους για την ενίσχυση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων

This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia   

Repository :
@naktisis   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Digital marketing and management και οι νέες πτυχές τους για την ενίσχυση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων

Μισυρλής, Κωνσταντίνος Αχ.

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2021

2021


Η παρούσα εργασία θα αποδείξει ότι το marketing αποτελεί βασικό παράγοντα για κάθε επιχείρηση με μοναδικό όφελος την αύξηση των πωλήσεων της και τον μεγαλύτερο αριθμό πελατών. Η μεγάλη πρόοδος της τεχνογνωσίας προώθησε τις εταιρείας στη δημιουργία του ειδικού κλάδου του marketing που ονομάζεται digital marketing. Οι τεχνικές που χρησιμοποιεί το digital marketing χρησιμοποιούν όλα τα ηλεκτρονικά μέσα καθώς και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να κάνουν γνωστά τα προϊόντα των επιχειρήσεων στους καταναλωτές. Επίσης γνωστοποιεί τις προθέσεις των καταναλωτών καθώς και τις προτιμήσεις τους και σε πολλές περιπτώσεις μειώνει το κόστος της εκάστοτε διαφημιστικής καμπάνιας. Η χρήση του digital marketing ενισχύει την φήμη μιας εταιρείας στο αγοραστικό κοινό με συνέπεια την αύξηση των πωλήσεων και των κερδών της επιχείρησης.

Κ > Κοινωνικά δίκτυα
Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ

Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Κοινωνικά δίκτυα

Greek

Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)