Ικανοποίηση πελατών από τις υπηρεσίες των supermarket στην εποχή covid-19

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας   

Αποθετήριο :
@νάκτησις   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Ικανοποίηση πελατών από τις υπηρεσίες των supermarket στην εποχή covid-19

Νάστο, Κωνσταντίνα

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2021

2021


Η πρόσφατη υγειονομική κρίση επηρέασε όλους τους κλάδους της οικονομίας, άλλους περισσότερο και άλλους λιγότερο. Η παρούσα μελέτη προσπαθεί να αναδείξει το πόσο ικανοποιημένοι είναι οι πελάτες από τα supermarket. Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται λόγος για την ικανοποίηση των πελατών γενικά, ενώ το δεύτερο και το τρίτο κεφάλαιο μελετά τον κλάδο των supermarket και την επίδραση της πανδημίας σε αυτά αντίστοιχα. Τέλος, για την καλύτερη διεξαγωγή της έρευνας διανεμήθηκαν 100 ερωτηματολόγια με σκοπό να μελετήσουν την ικανοποίηση των πελατών από τις υπηρεσίες supermarket στην εποχή της πανδημίας, τα αποτελέσματα των οποίων παρουσιάζονται στο τέταρτο κεφάλαιο.

Ι > Ικανοποίηση καταναλωτή
Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά
Π > Ποιότητα υπηρεσιών
Δ > Δημόσια υγεία
Σ > Σουπερμάρκετ - Ελλάδα

Σουπερμάρκετ - Ελλάδα
Ικανοποίηση καταναλωτή
Ποιότητα υπηρεσιών
Δημόσια υγεία
Καταναλωτική συμπεριφορά

Ελληνική γλώσσα

Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.