Η πρόσφατη υγειονομική κρίση επηρέασε όλους τους κλάδους της οικονομίας, άλλους περισσότερο και άλλους λιγότερο. Η παρούσα μελέτη προσπαθεί να αναδείξει το πόσο ικανοποιημένοι είναι οι πελάτες από τα supermarket. Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται λόγος για την ικανοποίηση των πελατών γενικά, ενώ το δεύτερο και το τρίτο κεφάλαιο μελετά τον κλάδο των supermarket και την επίδραση της πανδημίας σε αυτά αντίστοιχα. Τέλος, για την καλύτερη διεξαγωγή της έρευνας διανεμήθηκαν 100 ερωτηματολόγια με σκοπό να μελετήσουν την ικανοποίηση των πελατών από τις υπηρεσίες supermarket στην εποχή της πανδημίας, τα αποτελέσματα των οποίων παρουσιάζονται στο τέταρτο κεφάλαιο.