Ικανοποίηση πελατών από τις υπηρεσίες των supermarket στην εποχή covid-19

This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia   

Repository :
@naktisis   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Ικανοποίηση πελατών από τις υπηρεσίες των supermarket στην εποχή covid-19

Νάστο, Κωνσταντίνα

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2021

2021


Η πρόσφατη υγειονομική κρίση επηρέασε όλους τους κλάδους της οικονομίας, άλλους περισσότερο και άλλους λιγότερο. Η παρούσα μελέτη προσπαθεί να αναδείξει το πόσο ικανοποιημένοι είναι οι πελάτες από τα supermarket. Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται λόγος για την ικανοποίηση των πελατών γενικά, ενώ το δεύτερο και το τρίτο κεφάλαιο μελετά τον κλάδο των supermarket και την επίδραση της πανδημίας σε αυτά αντίστοιχα. Τέλος, για την καλύτερη διεξαγωγή της έρευνας διανεμήθηκαν 100 ερωτηματολόγια με σκοπό να μελετήσουν την ικανοποίηση των πελατών από τις υπηρεσίες supermarket στην εποχή της πανδημίας, τα αποτελέσματα των οποίων παρουσιάζονται στο τέταρτο κεφάλαιο.

Ι > Ικανοποίηση καταναλωτή
Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά
Π > Ποιότητα υπηρεσιών
Δ > Δημόσια υγεία
Σ > Σουπερμάρκετ - Ελλάδα

Σουπερμάρκετ - Ελλάδα
Ικανοποίηση καταναλωτή
Ποιότητα υπηρεσιών
Δημόσια υγεία
Καταναλωτική συμπεριφορά

Greek

Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)