Η παρούσα εργασία έχει ως κεντρικό στόχο την ανάλυση για την ανάπτυξη ψηφιακής επωνυμίας μιας επιχείρησης. Προκειμένου να σχολιαστεί επαρκώς το συγκεκριμένο ζήτημα, στο πρώτο κεφάλαιο της εργασίας δίνεται έμφαση στη θεωρία του μάρκετινγκ, στις έννοιες που αφορούν την θεωρία αυτή, τα βασικά χαρακτηριστικά του, τις κατηγορίες από τις οποίες απαρτίζεται και την μετάβαση του στο ψηφιακό μάρκετινγκ.
Επιπλέον, στο δεύτερο κεφάλαιο σχολιάζεται η έννοια του εμπορικού σήματος μιας επιχείρησης, ενώ δίνεται ο ορισμός και οι τύποι σημάτων. Ακόμη, γίνεται αναφορά στον σκοπό που επιτελούν τα εμπορικά σήματα, στον τρόπο διάκρισης τους καθώς και σε πλήθος άλλων τεχνικών λεπτομερειών που αφορούν τα εμπορικά σήματα και τα ξεχωρίζουν μεταξύ τους.
Έπειτα, στο τρίτο κεφάλαιο της παρούσας εργασίας αναφέρεται η αξία και η χρήση της εμπορικής επωνυμίας, ενώ υπογραμμίζεται ο τρόπος χρήσης ενός σήματος στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Επιπρόσθετα, θεωρήθηκε σημαντική η αναφορά στην αξία της επωνυμίας από μία επιχείρηση, στην γνώση και την αναγνωρισιμότητα του εμπορικού σήματος καθώς και στην εικόνα που προβάλλει η επιχείρηση με την χρήση του.
Στο τέταρτο κεφάλαιο, η έμφαση δίνεται σε μια μελέτη περίπτωσης που αφορά μία τοπική επιχείρηση και συγκεκριμένα την COSMOTE. Ως προς την συγκεκριμένη επιχείρηση σχολιάζεται η εταιρική ταυτότητα, το ιστορικό της, το οικονομικό, τεχνολογικό, πολιτικό, κοινωνικό, δημογραφικό και παγκόσμιο περιβάλλον. Γενικότερα, στόχος είναι η καθολική ανάλυση της παρούσας επιχείρησης τόσο ως προς τη λειτουργία της όσο και ως προς την χρήση του εμπορικού σήματος και της διαχείρισης του εξωτερικού και εσωτερικού περιβάλλοντος για την δημιουργία ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. Τέλος, καταγράφονται τα συνολικά πορίσματα της εργασίας.
Ε > Εμπορικά σήματα
Μ > Μάρκετινγκ
Κ > Κοινωνικά δίκτυα
Social Sciences ▶ Media and Communications Media
(EN)
Μάρκετινγκ
Κοινωνικά δίκτυα
Εμπορικά σήματα
Greek
Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)