Οι δύο αυτές παροιμίες επιτυγχάνουν να αποδώσουν με καταπληκτική ακρίβεια τη σύγχρονη φιλοσοφία και αντίληψη αναφορικά με την πολύπλοκη διαδικασία καθορισμού των τιμών και αποτελούν μια ενδεικτική περίληψη για το περιεχόμενο, όλων όσων θα αναφέρουμε στη συνέχεια. Με απλά λόγια η πρώτη παροιμία τονίζει ότι η τιμή κάθε προϊόντος οφείλει να αντικατοπτρίζει την αξία και την ωφέλεια, που οι καταναλωτές θεωρούν ότι το συγκεκριμένο κάθε φορά προϊόν τους προσφέρει. Η δεύτερη παροιμία έρχεται να συμπληρώσει τα προηγούμενα, λέγοντας ότι ούτε η υποτιμολόγηση, αναφορικά με την αξία που κάθε προϊόν ενσωματώνει, αλλά ούτε και υπερτιμολόγηση βοηθούν την εταιρία, τουλάχιστον σε μακροχρόνιο ορίζοντα.
Στο σημείο αυτό όμως θα ήταν χρήσιμο να δώσουμε έναν ορισμό για την τιμή. Η τιμή, λοιπόν, είναι το σύνολο των αξιών που οι καταναλωτές ανταλλάσσουν για τα οφέλη του να έχουν ή να χρησιμοποιούν ένα προϊόν ή μια υπηρεσία.( University of south Florida).
Η τιμή, ως γνωστών, αποτελεί ένα βασικό συστατικό στοιχείο του μίγματος marketing μιας επιχείρησης και είναι το μόνο που συνδέεται άμεσα με την παραγωγή εισοδήματος από την πώληση του προϊόντος. Συγκριτικά με τα υπόλοιπα 3P του marketing mix είναι περισσότερο ευμετάβλητο και είναι εύκολα αντιληπτό από τους καταναλωτές.