Διαδικασία τιμολόγησης και παράγοντες που επιδρούν στον καθορισμό της τιμής

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την καρτέλα τεκμηρίου
μέσα από τον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα *
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2005 (EL)
Διαδικασία τιμολόγησης και παράγοντες που επιδρούν στον καθορισμό της τιμής

Αντωνιάδου, Κυριακή

Οι δύο αυτές παροιμίες επιτυγχάνουν να αποδώσουν με καταπληκτική ακρίβεια τη σύγχρονη φιλοσοφία και αντίληψη αναφορικά με την πολύπλοκη διαδικασία καθορισμού των τιμών και αποτελούν μια ενδεικτική περίληψη για το περιεχόμενο, όλων όσων θα αναφέρουμε στη συνέχεια. Με απλά λόγια η πρώτη παροιμία τονίζει ότι η τιμή κάθε προϊόντος οφείλει να αντικατοπτρίζει την αξία και την ωφέλεια, που οι καταναλωτές θεωρούν ότι το συγκεκριμένο κάθε φορά προϊόν τους προσφέρει. Η δεύτερη παροιμία έρχεται να συμπληρώσει τα προηγούμενα, λέγοντας ότι ούτε η υποτιμολόγηση, αναφορικά με την αξία που κάθε προϊόν ενσωματώνει, αλλά ούτε και υπερτιμολόγηση βοηθούν την εταιρία, τουλάχιστον σε μακροχρόνιο ορίζοντα. Στο σημείο αυτό όμως θα ήταν χρήσιμο να δώσουμε έναν ορισμό για την τιμή. Η τιμή, λοιπόν, είναι το σύνολο των αξιών που οι καταναλωτές ανταλλάσσουν για τα οφέλη του να έχουν ή να χρησιμοποιούν ένα προϊόν ή μια υπηρεσία.( University of south Florida). Η τιμή, ως γνωστών, αποτελεί ένα βασικό συστατικό στοιχείο του μίγματος marketing μιας επιχείρησης και είναι το μόνο που συνδέεται άμεσα με την παραγωγή εισοδήματος από την πώληση του προϊόντος. Συγκριτικά με τα υπόλοιπα 3P του marketing mix είναι περισσότερο ευμετάβλητο και είναι εύκολα αντιληπτό από τους καταναλωτές.

Thesis
NonPeerReviewed

Τιμές (Οικονομία)
Εμπορεύματα - Μεταφορές
Εμπορική πολιτική
Κοστολόγηση

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2005


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.