Στις μέρες μας, η διεθνοποίηση του εμπορίου και το άνοιγμα των συνόρων, φέρνει το κόστος της μεταφοράς να έχει καθοριστική σημασία στην εφοδιαστική αλυσίδα, καθώς στην παγκόσμια αγορά, ο ανταγωνισμός δεν περιορίζεται πλέον σε όμοια προϊόντα που παράγονται και διανέμονται σε μια στενή γεωγραφική περιοχή, αλλά μεταξύ ιδίων προϊόντων που ο τόπος παραγωγής μπορεί να απέχει πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα απο τον τόπο κατανάλωσης.
Στο
πρώτο
κεφάλαιο της παρούσας εργασία,
τονίζεται
η
αναγκαιότητα
της
ανάπτυξης
ενός
εννιαίου
μεταφορικού
συστήματος
μεταξύ
των
κρατών
μελών
της
ΕΕ
,
τονίζεται
πως
σε
κάθε
μεταφορικό
μέσο
πρέπει
να
εξετάζονται
ξεχωριστά
τα
θετικά
του
στοιχεία
,
να
επιλέγονται
και
να
χρησιμοποιούνται
ως
μία
ολοκληρωμένη
μεταφορική
αλυσίδα. Στο
δεύτερο
κεφάλαιο
,
γίνεται
μια
εκτενής
αναφορά
στα
third party
logistics,
δηλαδή
στην
ανάθεση
της
οργάνωσης
και
διαχείρισης
τμήματος
ή
ολόκληρης
της
εφοδιαστικής
αλυσίδας
απο
μία
εξειδικευμένη
εταιρεία.
Στο
τρίτο
κεφάλαιο,
παρουσιάζεται
μία
σειρά
πολιτικών
μεταφοράς
που
εφαρμόζονται
σε
δύο
μεταφορικούς
διαδρόμους
στην
Ευρώπη.
Μέσω
της
εμπειρικής
μελέτης,
συγκρίνεται
το
κόστος
της
άμεσης
οδικής
μεταφοράς
με
τη
συνδυασμένη
μεταφορά
και
προτείνονται
λύσεις
.
Ε > Εφοδιαστική αλυσίδα
Social Sciences ▶ Economics and Business Commerce
(EN)
Εφοδιαστική αλυσίδα
Greek
Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά)