Συμβολή στην πειραματική μελέτη αεροδυναμικής συμπεριφοράς πτερυγίου ανεμογεννήτριας

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την καρτέλα τεκμηρίου
μέσα από τον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα *
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2012 (EL)
Συμβολή στην πειραματική μελέτη αεροδυναμικής συμπεριφοράς πτερυγίου ανεμογεννήτριας

Λυμπερόπουλος, Ιωάννης

Η υπό εξέταση πτέρυγα έχει βελτιστοποιηθεί για χρήση σε ανεμογεννήτρια πολλαπλών στροφείων μεταβλητού βήματος και μεταβλητής ταχύτητας (Μουρίκης, Ριζιώτης, και Βουτσινάς 2005). Υπάγεται στις επίπεδου κορυφής που αντιμετωπίζουν ΤΕ διαχωρισμό που οδηγεί σε βαθμιαία αύξηση της ανύψωσης και ομαλή συμπεριφορά απώλειας στήριξης . Το σχήμα του προφίλ μπορεί να δει κανείς στην εικόνα. 1. Η πτέρυγα μοντέλο είχε μια χορδή 0,6 m και εκτείνονταν στην ενότητα δοκιμών καθέτως, προκειμένου να ελαχιστοποιηθεί η παρεμπόδιση. Η στερεά παρεμπόδιση του μοντέλου έφτασε το ανώτατο όριο των 9,2% στην υψηλότερη γωνία προσβολής (α), 16ο, δηλαδή κάτω από το 10%. Προκειμένου να ελαχιστοποιηθεί η επίδραση του οριακού στρώματος της αεροσήραγγας, χρησιμοποιήθηκαν πλευρικά φτερά(side fences) (Εικ. 1). Τα φτερά κατασκευάστηκαν από Plexiglas και μπορούσαν να κινούνται κατά μήκος του μοντέλου έτσι ώστε η αναλογία (AR) του μοντέλου να μπορεί να ποικίλλει. Η Εικ.. 2 παρουσιάζει μια πλευρική σχηματική άποψη της πτέρυγας δοκιμής και το σχήμα. 3 είναι η άποψη της πτέρυγας μοντέλο στο τμήμα δοκιμής, όπως φαίνεται μέσα από την συρρίκνωση. Την συσκευή μέτρησης πίεσης στον ομόρρου (wake rake) και το μηχανισμό τραβέρσα μπορεί να δει κανείς στο παρασκήνιο.

Thesis
NonPeerReviewed

Αιολικοί κινητήρες

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2012


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.