Δραστηριότητες του αγροτικού μάρκετινγκ κατά την διάθεση των αγροτικών προϊόντων

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2014 (EL)
Δραστηριότητες του αγροτικού μάρκετινγκ κατά την διάθεση των αγροτικών προϊόντων

Δημητροκάλλη, Παρασκευή

Στόχος της πτυχιακής είναι να συνεισφέρει σε μία εμπεριστατωμένη γνώση σχετικά με τη μορφή του αγροτικού μάρκετινγκ κατά τη ροή των αγροτικών προϊόντων καθώς και τις ωφέλειες που προσφέρει η πληροφόρηση αγοράς τις ανάγκες του πελάτη καταναλωτή κατά τη διάθεση των αγροτικών προϊόντων.το αγροτικό μάρκετινγκ ή αλλιώς μάρκετινγκ αγροτικών προϊόντων είναι ένα σύστημα ορθολογικών επιχειρηματικών δραστηριοτήτων, που εφαρμόζεται από τις πιο πάνω επιχειρήσεις, για να μπορούν να διαγνώσουν έγκαιρα, τις ανάγκες και απαιτήσεις της αγοράς, ώστε να προγραμματίσουν και να αναπτύξουν τέτοια προϊόντα, που να καλύπτουν και να ικανοποιούν αυτές τις ανάγκες. Η χρησιμότητά του είναι εμφανής, ειδικότερα αν σκεφτούμε ότι βραχυπρόθεσμα δεν μπορούμε να επιδράσουμε στο ήδη υπάρχον αγροτικό προϊόν. Επίσης μια άλλη δραστηριότητα είναι κατά πόσο επιδρά την κατάλληλη στιγμή και η αύξηση της ζήτησης, έτσι ώστε να διευκολύνεται η διάθεση των αγροτικών προϊόντων προς τους καταναλωτές.

Thesis
NonPeerReviewed

Αγροτικά προϊόντα - Μάρκετινγκ

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2014


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.