Τηλεοπτική διαφήμιση: η οπτική του ενεργού καταναλωτή: μελέτη περίπτωσης

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2004 (EL)
Τηλεοπτική διαφήμιση: η οπτική του ενεργού καταναλωτή: μελέτη περίπτωσης

Αλεξούδη, Χριστίνα
Μποτσίνης, Ευάγγελος

Η τηλεοπτική διαφήμιση είναι η ισχυρότερη κινητήρια δύναμη για την ανάπτυξη ενός προϊόντος. Σαν δύναμη, η διαφήμιση, αναμφισβήτητα, αποτελεί το εναρκτήριο λάκτισμα για την εμφάνιση διαφόρων συνεπειών στη σημερινή κοινωνία. Οι συνέπειες αυτές ποικίλουν, άλλοτε θετικά και άλλοτε αρνητικά. Θέλοντας να προβάλουμε την ορθή τηλεοπτική διαφήμιση καταθέτουμε τα αρνητικά στοιχεία της ώστε ο καταναλωτής, συγκρίνοντάς τα, να είναι σε θέση να τα αξιολογήσει , να τα κρίνει και στην τελική ανάλυση να έχει τη δυνατότητα και την ευχέρεια να αποφασίσει, πλέον συνειδητά, την αγορά ενός προϊόντος ή την αποδοχή μιας υπηρεσίας, χωρίς να δέχεται, παθητικά, τα μηνύματα που η διαφήμισή τους εκπέμπει. Ο αυξανόμενος αριθμός τηλεοπτικών διαφημίσεων έχει ως αποτέλεσμα τη γέννηση “μη αναγκαίων” αναγκών και επιθυμιών, γεγονός που αποτελεί, το λιγότερο, αντίφαση στη λεγόμενη οικονομία της «ελεύθερης αγοράς» και καταργεί, στην ουσία, το νόμο «προσφοράς-ζήτησης». Το γεγονός αυτό και ο συνεχής βομβαρδισμός τηλεοπτικών διαφημίσεων που δεχόμαστε καθημερινά, από τους τηλεοπτικούς μας δέκτες, μας ώθησε να ασχοληθούμε με τη συγκεκριμένη εργασία.

Thesis
NonPeerReviewed

Διαφήμιση
Τηλεόραση

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2004


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.