Κύριος σκοπός της εν λόγω εργασίας είναι η παρουσίαση του τρόπου διεξαγωγής μιας έρευνας αγοράς μέσω των σταδίων που ακολουθούνται καθώς και των απαραίτητων τεχνικών και μεθόδων για την συλλογή των πρωτογενών δεδομένων. Σημαντικό σκοπό αποτελεί και η παρουσίαση της εμπλοκής της έρευνας αγοράς στην αποτελεσματικότερη λήψη αποφάσεων καθώς και η παρουσίαση του τρόπου προμήθειας μιας τέτοιας έρευνας.
Επίσης, στόχο αποτελεί η πρακτική εφαρμογή των θεωρητικών ζητημάτων της έρευνας αγοράς σε σύγχρονες και πραγματικές επιχειρηματικές συνθήκες αγοράς, με σκοπό την ανάδειξη της εξέχουσας σημασίας της στην λήψη διοικητικών αποφάσεων και στην διαμόρφωση στρατηγικών.
Ε > Επιχειρησιακός προγραμματισμός
Social Sciences ▶ Economics and Business Commerce
(EN)
Επιχειρησιακός προγραμματισμός
Greek
Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά)