Ραδιοτηλεοπτική και υπαίθρια διαφήμιση πρωτογενών και μεταποιημένων γεωργικών προϊόντων

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2005 (EL)
Ραδιοτηλεοπτική και υπαίθρια διαφήμιση πρωτογενών και μεταποιημένων γεωργικών προϊόντων

Μηλιαράκης, Μιχάλης

Η παρούσα πτυχιακή εργασία όπως αναφέρεται και στον τίτλο της αφορά την ραδιοτηλεοπτική και την υπαίθρια διαφήμιση των πρωτογενών και μεταποιημένων γεωργικών προϊόντων. Η εργασία χωρίζεται σε τέσσερα κεφάλαια. Στο πρώτο που είναι και το θεωρητικό, περιγράφουμε το μίγμα του μάρκετινγκ με τα 4Ρ (τιμή, προϊόν, διανομή και προώθηση). Θα αναλύσουμε κυρίως το προϊόν και την προώθηση με τις μαζικές πωλήσεις (διαφήμιση) καθ’ ότι είναι το κύριο θέμα μας. Ακόμα θα προσπαθήσουμε να αναλύσουμε τον τρόπο λειτουργίας του συστήματος της διαφήμισης, από τους διαφημιζόμενους πελάτες μέχρι και τα διαφημιστικά μέσα που υπάρχουν και χρησιμοποιούνται. Στο δεύτερο και στο τρίτο κεφάλαιο αναφερόμαστε ειδικά στην τηλεοπτική, τη ραδιοφωνική και την υπαίθρια διαφήμιση, σε στοιχεία κόστους και σε ισχύουσες νομοθετικές διατάξεις.

Thesis
NonPeerReviewed

Αγροτικά προϊόντα - Μάρκετινγκ
Διαφήμιση

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2005


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.