Ραδιοτηλεοπτική και υπαίθρια διαφήμιση πρωτογενών και μεταποιημένων γεωργικών προϊόντων

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας   

Αποθετήριο :
@νάκτησις   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Ραδιοτηλεοπτική και υπαίθρια διαφήμιση πρωτογενών και μεταποιημένων γεωργικών προϊόντων

Μηλιαράκης, Μιχάλης

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2005

2005


Η παρούσα πτυχιακή εργασία όπως αναφέρεται και στον τίτλο της αφορά την ραδιοτηλεοπτική και την υπαίθρια διαφήμιση των πρωτογενών και μεταποιημένων γεωργικών προϊόντων. Η εργασία χωρίζεται σε τέσσερα κεφάλαια. Στο πρώτο που είναι και το θεωρητικό, περιγράφουμε το μίγμα του μάρκετινγκ με τα 4Ρ (τιμή, προϊόν, διανομή και προώθηση). Θα αναλύσουμε κυρίως το προϊόν και την προώθηση με τις μαζικές πωλήσεις (διαφήμιση) καθ’ ότι είναι το κύριο θέμα μας. Ακόμα θα προσπαθήσουμε να αναλύσουμε τον τρόπο λειτουργίας του συστήματος της διαφήμισης, από τους διαφημιζόμενους πελάτες μέχρι και τα διαφημιστικά μέσα που υπάρχουν και χρησιμοποιούνται. Στο δεύτερο και στο τρίτο κεφάλαιο αναφερόμαστε ειδικά στην τηλεοπτική, τη ραδιοφωνική και την υπαίθρια διαφήμιση, σε στοιχεία κόστους και σε ισχύουσες νομοθετικές διατάξεις.

Δ > Διαφήμιση
Α > Αγροτικά προϊόντα - Μάρκετινγκ

Αγροτικά προϊόντα - Μάρκετινγκ
Διαφήμιση

Ελληνική γλώσσα

Σχολή Τεχν.Γεωπονίας και Τεχν.Τροφίμων και Διατροφής > Τμήμα Εμπορίας και Ποιοτικού Ελέγχου Αγροτικών Προϊόντων (Φλώρινα)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.