Το χιούμορ και η μουσική στα διαφημιστικά

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την καρτέλα τεκμηρίου
μέσα από τον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα *
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2006 (EL)
Το χιούμορ και η μουσική στα διαφημιστικά

Γκουλιαβέρα, Βασιλική

Αναλύεται το περιεχόμενο των διαφημιστικών μηνυμάτων που περιέχουν χιούμορ και μουσική και παρουσιάζονται στην τηλεόραση, στα περιοδικά, στις εφημερίδες και στο ραδιόφωνο. Η ανάλυση δεν είναι αντιπροσωπευτική για όλες τις διαφημίσεις που προβάλλονται, δίνει όμως ενδεικτικές πληροφορίες-παρατηρήσεις για το θέμα που αναλύεται και όπως για παράδειγμα συμβαίνει όταν χρησιμοποιούμε σε μια έρευνα τη μέθοδο του γραπτού ερωτηματολογίου σ’ ένα δείγμα κάποιων ατόμων, δεν είναι δυνατό να εκφράζονται όλες οι απόψεις των καταναλωτών όσο αντιπροσωπευτικό και αν να είναι το δείγμα.

Thesis
NonPeerReviewed

Διαφήμιση

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2006


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.