Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2007 (EL)
Διοίκηση ποιότητας

Τριπαλιτάκη, Στέλλα

Κατά καιρούς έχουν δοθεί πολλοί ορισμοί για την ποιότητα γι’ αυτό πρώτα απ’ όλα θα κάνουμε κατανοητό το τι είναι ποιότητα πριν πούμε οτιδήποτε άλλο. Τα τελευταία χρόνια οι καταναλωτές στρέφονται όλο και περισσότερο στην ποιότητα και την θεωρούν σημαντικό κριτήριο στις επιλογές τους. Προσπαθούμε να κάνουμε κατανοητό τον όρο και τη σημασία της ποιότητας. Επίσης, τονίζουμε τις βάσεις και τις διαστάσεις και τις συγκρίνουμε. Αναφερόμαστε στην έννοια της διοίκησης ποιότητας, στα συστήματα, στους δείκτες και στον προγραμματισμό της ποιότητας. Το κόστος ποιότητας και τα σπουδαιότερα βραβεία αναλύονται. Μιλάμε για τον έλεγχο και τη διασφάλιση της ποιότητας, ακόμα αναλύουμε τα συστήματα προληπτικού ποιοτικού ελέγχου. Το πέμπτο κεφάλαιο μας αναφέρει τους «Guruς» της ποιότητας, την παραγωγικότητα και το ρόλο που παίζει η ποιότητα στην ανταγωνιστικότητα. Η διοίκηση ολικής ποιότητας, τα αξιώματα και οι αρχές της καθώς και εργαλεία της διοίκησης ολικής ποιότητας παρουσιάζονται στο έβδομο κεφάλαιο. Αποτελείται από το μάνατζμεντ ποιότητας και αναλύει τις τέσσερις εποχές του. Τέλος, ακολουθεί ένα case study που αφορά μία επιχείρηση επεξεργασίας ελαιολάδου με την ονομασία «Ένωση Αγροτικών Συνεταιρισμών Αποκορώνου-Σφακίων».

Thesis
NonPeerReviewed

Διοίκηση oλικής ποιότητας

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2007


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.