Διαφημιστική εκστρατεία καταναλωτικών προϊόντων μιας επιχείρησης σε διεθνείς αγορές : προσαρμογή στις πολιτιστικές ιδιαιτερότητες

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Διαφημιστική εκστρατεία καταναλωτικών προϊόντων μιας επιχείρησης σε διεθνείς αγορές : προσαρμογή στις πολιτιστικές ιδιαιτερότητες

Σαχπάζης, Νικόλαος

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2008

2008


Στην παρούσα εργασία, αρχικά, καταγράφονται οι τύποι και τα μέσα της διαφήμισης όπως η διεθνής διαφήμιση, τα περιοδικά, οι τηλεοπτικές διαφημίσεις, το διαδίκτυο κ.α. Στο δεύτερο κεφάλαιο περιγράφονται οι ενδεδειγμένοι τρόποι σχεδιασμού μιας διεθνής διαφημιστικής εκστρατείας με πληρότητα. Παρακάτω, αναλύεται σε βάθος η επιλογή του τύπου της καμπάνιας και το πώς πρέπει να ακολουθηθεί. Λαμβάνοντας πάντα υπόψιν τις πολιτιστικές ιδιαιτερότητες του κοινωνικού συνόλου. Στο παράρτημα της εργασίας, παρουσιάζονται παραδείγματα διαφημιστικής εκστρατείας τριών πολυεθνικών. Στο τελευταίο κεφάλαιο καταγράφονται τα συμπεράσματα της ανάλυσης των εκστρατειών.

Δ > Διαφημιστικές εταιρείες
Δ > Διαφήμιση

Διαφήμιση
Διαφημιστικές εταιρείες

Greek

Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)