Ως Διασφάλιση Ποιότητας (Quality Assurance) ορίζεται το σύνολο όλων των προγραμματισμένων και συστηματικών ενεργειών που πρέπει να υλοποιηθούν με τρόπο τέτοιο ώστε να μπορούν να επιδειχθούν ή να αποδειχθούν, και που έχουν ως στόχο να δημιουργηθεί η εμπιστοσύνη, ότι ένα προϊόν ή μια υπηρεσία, μπορεί να ικανοποιήσει συγκεκριμένες απαιτήσεις. Από τους παραπάνω ορισμούς προκύπτει ότι η Διασφάλιση Ποιότητας είναι υποσύνολο της Διοίκησης Ποιότητας. Εμείς θα επικεντρωθούμε στις παρακάτω σελίδες στην διασφάλιση της ποιότητας και συγκεκριμένα στην διασφάλιση της ποιότητας στις δημόσιες υπηρεσίες.