Η διασφάλιση της ποιότητας στις δημόσιες υπηρεσίες

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας   

Αποθετήριο :
@νάκτησις   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Η διασφάλιση της ποιότητας στις δημόσιες υπηρεσίες

Πασπαλάς, Ιωάννης

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2007

2007


Ως Διασφάλιση Ποιότητας (Quality Assurance) ορίζεται το σύνολο όλων των προγραμματισμένων και συστηματικών ενεργειών που πρέπει να υλοποιηθούν με τρόπο τέτοιο ώστε να μπορούν να επιδειχθούν ή να αποδειχθούν, και που έχουν ως στόχο να δημιουργηθεί η εμπιστοσύνη, ότι ένα προϊόν ή μια υπηρεσία, μπορεί να ικανοποιήσει συγκεκριμένες απαιτήσεις. Από τους παραπάνω ορισμούς προκύπτει ότι η Διασφάλιση Ποιότητας είναι υποσύνολο της Διοίκησης Ποιότητας. Εμείς θα επικεντρωθούμε στις παρακάτω σελίδες στην διασφάλιση της ποιότητας και συγκεκριμένα στην διασφάλιση της ποιότητας στις δημόσιες υπηρεσίες.

Δ > Διασφάλιση ποιότητας
Δ > Δημόσιες υπηρεσίες

Δημόσιες υπηρεσίες
Διασφάλιση ποιότητας

Ελληνική γλώσσα

Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.