Ψύξη Μ.Ε.Κ.

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see item page
in the web site of the repository *
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2011 (EN)
Ψύξη Μ.Ε.Κ.

Τσιμπούρας, Ιωάννης

Υπάρχουν δύο πτυχές στη μεταφορά θερμότητας μέσα στους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Αρχικά υπάρχει μεταφορά θερμότητας από το θάλαμο καύσης προς τα τοιχώματα και αφετέρου υπάρχει μεταφορά θερμότητας από τα τοιχώματα προς το ψυκτικό μέσο. Υπάρχουν τρεις λόγοι για την ψύξη των κινητήρων: α για να προάγει μια υψηλή ογκομετρική ικανότητα, β για να εξασφαλίσει κατάλληλη καύση, γ για να εξασφαλίσει την καλή λειτουργία του κινητήρα και την αξιοπιστία του. Όσο πιο ‘’κρύες’’ είναι οι επιφάνειες του θαλάμου καύσης, τόσο μεγαλύτερη είναι η μάζα του αέρα που μπορεί να παγιδευτεί στον κύλινδρο, άρα και η μάζα του καυσίμου που μπορεί να καεί (δηλαδή ο ογκομετρικός β.α., ή βαθμός πλήρωσης). Γενικά, όσο υψηλότερος ο ογκομετρικός

Thesis
NonPeerReviewed

Θέρμανση και κλιματισμός
Καύσιμα
Αυτοκίνητα - Βιομηχανία και εμπόριο

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2011


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)