Ψύξη Μ.Ε.Κ.

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την καρτέλα τεκμηρίου
μέσα από τον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα *
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2011 (EL)
Ψύξη Μ.Ε.Κ.

Τσιμπούρας, Ιωάννης

Υπάρχουν δύο πτυχές στη μεταφορά θερμότητας μέσα στους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Αρχικά υπάρχει μεταφορά θερμότητας από το θάλαμο καύσης προς τα τοιχώματα και αφετέρου υπάρχει μεταφορά θερμότητας από τα τοιχώματα προς το ψυκτικό μέσο. Υπάρχουν τρεις λόγοι για την ψύξη των κινητήρων: α για να προάγει μια υψηλή ογκομετρική ικανότητα, β για να εξασφαλίσει κατάλληλη καύση, γ για να εξασφαλίσει την καλή λειτουργία του κινητήρα και την αξιοπιστία του. Όσο πιο ‘’κρύες’’ είναι οι επιφάνειες του θαλάμου καύσης, τόσο μεγαλύτερη είναι η μάζα του αέρα που μπορεί να παγιδευτεί στον κύλινδρο, άρα και η μάζα του καυσίμου που μπορεί να καεί (δηλαδή ο ογκομετρικός β.α., ή βαθμός πλήρωσης). Γενικά, όσο υψηλότερος ο ογκομετρικός

Thesis
NonPeerReviewed

Θέρμανση και κλιματισμός
Καύσιμα
Αυτοκίνητα - Βιομηχανία και εμπόριο

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2011


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.