Πως η μόδα επηρεάζει το ψυχολογικό και κοινωνικό προφίλ της σύγχρονης γυναίκας

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2008 (EL)
Πως η μόδα επηρεάζει το ψυχολογικό και κοινωνικό προφίλ της σύγχρονης γυναίκας

Τσίνγκα, Γκέργκ
Λυμπέρης, Λεωνίδας

Από τη στιγμή που ο άνθρωπος άρχισε να φοράει ρούχα και άλλα διάφορα αντικείμενα, άλλαξαν πάρα πολλά. Ο ρουχισμός δεν έχει πια το νόημα του να προστατέψει πια μόνο το σώμα του, έχει εξελιχθεί και έχει αποκτήσει πολλές άλλες ιδιότητες και χαρακτηριστικά. Σήμερα όλοι μπορούμε να καταλάβουμε πολλά για τον συνάνθρωπό μας από τον τρόπο που ντύνεται. Η ανθρώπινη κοινωνία καλώς ή κακώς χωρίζεται σε διάφορες κοινωνικές «ομάδες» όπως, ανάλογα με τον τόπο, τη θρησκεία, τις πολιτικές και κοινωνικές πεποιθήσεις, τη μουσική και ούτω καθεξής. Τα άτομα που ανήκουν σε κάποιες από τις ομάδες τις περισσότερες φορές έχουν συνήθως ένα συγκεκριμένο στυλ εμφάνισης, άλλοτε συνειδητά και άλλοτε χωρίς καν να το καταλαβαίνουν. Ένα από τα πράγματα που μας έκανε μεγάλη εντύπωση είναι το ποσοστό που δήλωσε πως δεν αγοράζει πότε ρούχα τα οποία είναι στη μόδα. Ήταν 15%, ενώ σπάνια αγόραζε το 33%. Πώς όμως είναι δυνατόν ένα τόσο μεγάλο ποσοστό να δηλώνει «εκτός» μόδας, τη στιγμή που η συντριπτική πλειοψηφία δήλωσε πως η μόδα σήμερα επηρεάζει τη γυναίκα και πως τα ρούχα που είναι της μόδας αλλάζουν την εικόνα της γυναίκας;

Thesis
NonPeerReviewed

Γυναίκα - Κοινωνικά και ηθικά προβλήματα

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2008


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.