Η διαφήμιση στο διαδίκτυο

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2008 (EL)
Η διαφήμιση στο διαδίκτυο

Κολοκοτρώνη, Αθανασία

Το internet αποκτά καθημερινά περισσότερους χρήστες και αρχίζει να γίνεται το νέο μέσο επικοινωνίας καθώς και πληροφόρησης για το ευρύ κοινό. Γεγονός το οποίο δεν θα μπορούσε να μείνει ανεκμετάλλευτο, από τις επιχειρήσεις, στα πλαίσια του μεγάλου ανταγωνισμού που διακρίνει τις μέρες μας. Πλέον λοιπόν, το internet αποτελεί πεδίο εμπορικής εκμετάλλευσης για τις επιχειρήσεις ως μέσο διαφήμισης και προώθησης των προϊόντων τους. Η προσπάθεια των εταιριών να προωθήσουν τα προϊόντα τους ή τις υπηρεσίες τους, είτε να ενημερώσουν τους καταναλωτές γι’ αυτά μέσω κάποιου site, ονομάζεται ΄΄ηλεκτρονική διαφήμιση΄΄. Τις ιστοσελίδες επισκέπτονται καθημερινά τεράστιος αριθμός χρηστών, άρα η διαφήμιση στο internet απευθύνεται σε μεγαλύτερο κοινό από αυτό που απευθύνονται τα έντυπα περιοδικά. Η διαφήμιση μέσω internet είναι ποιο φθηνή σε σχέση με κάποια άλλα μέσα και γι’ αυτόν το λόγο την προτιμούν οι διάφορες επιχειρήσεις. Μπορούν να παρουσιάσουν το προϊόν με όλες τις λεπτομέρειες και τα στοιχεία που επιθυμούν να προβάλλουν, πράγμα που δεν μπορεί να συμβεί στα παραδοσιακά μέσα διαφήμισης, λόγω του μειωμένου χώρου, χρόνου και του υψηλού κόστους. Επίσης δίνεται η δυνατότητα στους χρήστες να αναζητήσουν το προϊόν που τους ενδιαφέρει και να αξιοποιήσουν τις πληροφορίες που δίνονται γύρο από αυτό. Καταλαβαίνουμε λοιπόν πως η διαφήμιση στο διαδίκτυο θεωρείται πλέον ο πιο αποτελεσματικός τρόπος προβολής και προώθησης των προϊόντων ή υπηρεσιών αλλά και όχι μόνο. Πολλές είναι πλέον οι επιχειρήσεις οι οποίες διαφημίζονται αλλά και λειτουργούν μόνο μέσω διαδικτύου, γεγονός από το οποίο καταλαβαίνουμε πόσο ΄΄δυνατό΄΄ είναι το διαδίκτυο.

Thesis
NonPeerReviewed

Διαφήμιση
Διαδικτυακό μάρκετινγκ

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2008


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.