Διαφορετικές προοπτικές διεθνούς επέκτασης του ελληνικού φαρμακευτικού κλάδου στις αγορές της Κίνας και της Τουρκίας. Μέθοδοι εισόδου και ιδιαιτερότητες.
Διαφορετικές προοπτικές διεθνούς επέκτασης του ελληνικού φαρμακευτικού κλάδου στις αγορές της Κίνας και της Τουρκίας. Μέθοδοι εισόδου και ιδιαιτερότητες.
Το θέμα της παρούσας μελέτης είναι μια συστηματική ανάλυση της δυνατότητας διείσδυσης μιας ελληνικής φαρμακοβιομηχανίας στις αγορές της Κίνας και της Τουρκίας - δυο αγορές που παρουσιάζουν σημαντικές διαφορές μεταξύ τους με σκοπό την ανάπτυξη μιας ελληνικής φαρμακοβιομηχανίας έξω από την περιορισμένη ελληνική αγορά, καθώς και των ενδεδειγμένων τρόπων εισόδου στις δύο αυτές αναπτυσσόμενες αγορές. Αν και η ελληνική φαρμακοβιομηχανία είναι προς το παρόν υγιής και κερδοφόρα, πληθώρα λόγων επιτάσσουν μεγαλύτερη εξωστρέφεια εκ μέρους των ελληνικών επιχειρήσεων του κλάδου - τουλάχιστον των μεγαλύτερων απ’ αυτών. Η μελέτη θα εξετάσει τους λόγους αυτούς και θα εξηγηθεί επίσης γιατί επελέγησαν οι δύο συγκεκριμένες αγορές, της Κίνας και της Τουρκίας, ως υποψήφιες. Θα ακολουθήσει μια ανάλυση των δύο υποψηφίων προς διείσδυση φαρμακευτικών αγορών, Κίνας και Τουρκίας, των χαρακτηριστικών τους και των ευκαιριών και κινδύνων που παρουσιάζουν για μία φαρμακοβιομηχανία που θέλει να εισδύσει σ’ αυτές. Στην συνέχεια, θα μελετηθούν οι διάφοροι τρόποι εισόδου μιας φαρμακοβιομηχανίας - δεδομένου ότι το φάρμακο είναι ένα προϊόν με πολλές ιδιαιτερότητες - σε μία αναπτυσσόμενη αγορά, με όλα τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματά της, και θα εξαχθούν συμπεράσματα ως προς τις καταλληλότερες μεθόδους εισόδου για καθεμία από τις υπό εξέταση αγορές, της Κίνας και της Τουρκίας, πάντα σε σχέση με τις ελληνικές φαρμακοβιομηχανίες και τις δυνατότητές τους.
Φ > Φαρμακευτική βιομηχανία
Social Sciences ▶ Economics and Business Commerce
(EN)
Φαρμακευτική βιομηχανία
Greek
Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά)