Υλοποίηση ολοκληρωμένου επικοινωνιακού προγράμματος για την προβολή και προώθηση του τουρισμού στην Περιφέρεια Αττικής το διάστημα 2003-2007 (Γ' ΚΠΣ)

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την καρτέλα τεκμηρίου
μέσα από τον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα *
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2008 (EL)
Υλοποίηση ολοκληρωμένου επικοινωνιακού προγράμματος για την προβολή και προώθηση του τουρισμού στην Περιφέρεια Αττικής το διάστημα 2003-2007 (Γ' ΚΠΣ)

Γιάμαν, Χαλίλ

Η τουριστική ανάπτυξη είναι γεγονός ότι πρωτοστατεί στην μεταολυμπιακή περίοδο με αυξημένες προσδοκίες. Αυτές προέρχονται κυρίως από την αναγνωρισιμότητα που απέκτησε η χώρα μας και η Αθήνα – Αττική στην επιτυχή διεξαγωγή των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004. Στη βάση αυτή, η Περιφέρεια Αττικής ολοκληρώνει μεγάλο επιχειρησιακό πρόγραμμα τουριστικής προβολής. Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Αττικής που χρηματοδοτήθηκε από το Περιφερειακό Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Αττικής 2000 –2006, έδωσε για πρώτη φορά τη δυνατότητα να οργανωθεί συγκροτημένα και με ολοκληρωμένο σχέδιο, η παρουσία της Αττικής στον έντονα ανταγωνιστικό τομέα του τουρισμού σε δυο αγορές υψηλού ενδιαφέροντος για τον ελληνικό τουρισμό όπως αυτή της Αγγλίας και της Γερμανίας, αλλά και στην εσωτερική αγορά. Η καμπάνια για την προβολή του τουριστικού προϊόντος της Αττικής είχε στόχο να τεθεί η Αττική στις πρώτες προτιμήσεις των τουριστών που αναζητούν «city breaks» προορισμούς, να αυξηθεί η εποχικότητα της τουριστικής κίνησης και να παραταθεί στο μέγιστο δυνατό ο χρόνος διαμονής στην Αττική. Η παρούσα εργασία είναι η πρώτη ολοκληρωμένη προσπάθεια συγκέντρωσης όλων των ενεργειών που πραγματοποίησε η Περιφέρεια Αττικής για την υλοποίηση του επιχειρησιακού προγράμματος τουριστικής προβολής και γι΄ αυτό το λόγο οφείλω θερμές ευχαριστίες στην Διεύθυνση Σχεδιασμού και Ανάπτυξης και την Διαχειριστική Αρχή του ΠΕΠ Αττικής που μου επέτρεψαν να χρησιμοποιήσω το υλικό που είχαν στα αρχεία τους για την εκπόνηση της πτυχιακής μου εργασίας. Επίσης θα ήθελα να ευχαριστήσω την εταιρία «LEO Burnett Α.Ε.» η οποία με πληροφόρησε για τα αποτελέσματα του προγράμματος όσον αφορά την τουριστική ανάπτυξη της Αττικής μετά από έρευνα η οποία δεν έχει δημοσιοποιηθεί ακόμα.

Thesis
NonPeerReviewed

Τουριστική πολιτική

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2008


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.