Καταναλωτική συμπεριφορά των εφήβων

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την καρτέλα τεκμηρίου
μέσα από τον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα *
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2008 (EL)
Καταναλωτική συμπεριφορά των εφήβων

Καραπουλουτίδης, Γεώργιος

Τα οικονομικά και συναισθηματικά κριτήρια που παίζουν ρόλο στην διαδικασία της αγοράς και κατανάλωσης προϊόντων, στην προσήλωση του έφηβου καταναλωτή στη μάρκα (brand loyalty), στη καταναλωτική του στάση απέναντι στο κάπνισμα, το αλκοόλ και τα ναρκωτικά και γενικά στο σύγχρονο Lifestyle της κοινωνίας που εντάσσεται. Πραγματοποιήθηκε έρευνα σε Λύκειο της Καλαμαριάς και πιο συγκεκριμένα σε έναν αριθμό 29 παιδιών της Γ΄ τάξης του 2ου Λυκείου Καλαμαριάς, για τη μελέτη: Αγωγή νεαρού Καταναλωτή σε θέματα διατροφής με στόχο την προστασία της υγείας του. Πιο αναλυτικά, στην παρούσα εργασία γίνεται αναφορά στην κοινωνικοποίηση του εφήβου ως μια διαδικασία μέσω της οποίας οι νέοι αποκτούν ικανότητες, γνώσεις και συμπεριφορές σχετικές με το ρόλο τους ως καταναλωτές. Ποιοι είναι οι παράγοντες στην διαμόρφωση της καταναλωτικής στάσης των παιδιών, για παράδειγμα, οι συναναστροφές, η τηλεόραση, η οικογενειακή επιρροή, η σημασία της αγοράς ως διαδικασίας διασκέδασης και η σημασία της μάρκας (brand). Κλείνοντας παρουσιζονται αποτελέσματα ερευνών, σε όλη τη διάρκεια της εργασίας, από στοιχεία που δανειστήκαμε από διάφορες έγκυρες πηγές, τα συμπεράσματα των οποίων μας οδήγησαν στην ευκολότερη κατανόηση και σε μια ποιο αναλυτική εικόνα του θέματος.

Thesis
NonPeerReviewed

Καταναλωτική συμπεριφορά

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2008


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.