Ναυτιλιακές επιχειρήσεις: στα πλαίσια του marketing και του management = Shipping companies: marketing & management

This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia   

Repository :
@naktisis   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Ναυτιλιακές επιχειρήσεις: στα πλαίσια του marketing και του management = Shipping companies: marketing & management

Ζήσης, Στυλιανός

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2008

2008


Το management και το Marketing είναι πολύ γνωστά στην παγκόσμια οικονομία. Όλοι οι managers ξέρουν πόσο σημαντικές είναι αυτές οι έννοιες για τις επιχειρήσεις τους. Στη ναυτιλία τα πράγματα είναι κάπως διαφορετικά. Στηριζόμαστε σε θεμελιώδεις έννοιες όπως είναι η οργάνωση, ο έλεγχος αλλά η διαφορά που εντοπίζεται είναι το που παίρνονται οι αποφασίσεις, πώς αλλά και τι κίνδυνοι υπάρχουν. Στην ανάλυση που κάνουμε στην αρχή ερευνούμε την παγκόσμια και την ευρωπαϊκή ναυτιλία καθώς και την ηγετική θέση που έχει η Ελλάδα σε αυτόν τον κλάδο. Στην συνέχεια αναφερόμαστε στο marketing και κάνουμε έναν άτυπο παραλληλισμό ανάμεσα στο ναυτιλιακό marketing και σε αυτό που ισχύει σε άλλες επιχειρήσεις. Εξετάζουμε πως μπορεί να καλυτερέψει το marketing με καινούργιες τεχνολογίες που να βοηθούν αυτούς που την χρησιμοποιούν. Επίσης ένα ακόμα σημαντικό κεφάλαιο στις ναυτιλιακές επιχειρήσεις είναι το management. Εξετάζουμε τις σύγχρονες λειτουργίες του,που μια από αυτές είναι ο προγραμματισμός που αποσκοπεί να επιτύχει τους στόχους της επιχείρησης. Ακόμα αναφερόμαστε στις υπόλοιπες λειτουργίες όπως η οργάνωση και ο έλεγχος της επιχείρησης. Τέλος, επειδή ζούμε και κινούμαστε στα πλαίσια της Ευρωπαϊκής Ένωσης, πρέπει οι ναυτιλιακές επιχειρήσεις να κινούνται στα πλαίσια που έχει θέσει η ίδια ως προς τον ανταγωνισμό, την σημαία κ.α. όπως και τις ευρωπαϊκές οργανώσεις που μπορεί να απευθυνθεί κάθε ναυτιλιακή επιχείρηση για κάθε αίτημα, δικαίωμα καθώς και οποιαδήποτε νόμιμη διευκόλυνση μπορεί να βοηθήσει την επιχείρηση.

Μ > Μάρκετινγκ
Ν > Ναυτιλία

Ναυτιλία
Μάρκετινγκ

Greek

Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)