Εταιρική κοινωνική ευθύνη και τηλεοπτικές επιχειρήσεις (μια προσέγγιση κοινωνικής και περιβαλλοντικής ευθύνης)

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2012 (EL)
Εταιρική κοινωνική ευθύνη και τηλεοπτικές επιχειρήσεις (μια προσέγγιση κοινωνικής και περιβαλλοντικής ευθύνης)

Κάρκας, Γεώργιος

Το αντικείμενο της έρευνας της εργασίας είναι οι δράσεις Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης των Τηλεοπτικών Επιχειρήσεων σε κοινωνικό και περιβαλλοντικό επίπεδο. Οι κοινωνικές δράσεις σε συνάρτηση με την ολοένα αυξανόμενη οικονομική ύφεση μειώνονται σταδιακά και δραματικά σε όλους τους τομείς. Αυτό αποτέλεσε μια σοβαρή δυσκολία στην έρευνα και την καταγραφή κοινωνικών δράσεων των τηλεοπτικών επιχειρήσεων οι οποίες να είναι επίκαιρες και ταυτόχρονα πρόσφατες.

Thesis
NonPeerReviewed

Εταιρική κουλτούρα
Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης - Ελλάδα

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2012


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.